• head_banner_02.jpg

Qualessu tipu di valvola a farfalla deve esse specificata (Wafer, Lug o Double-Flanged)?

E valvole a farfalla sò state aduprate largamente per parechji anni in parechji prughjetti in u mondu sanu è anu dimustratu a so capacità à fà a so funzione perchè sò menu caru è faciuli d'installà paragunendu cù altri tipi di valvole d'isolazione (per esempiu, valvole di porta).

Trè tippi sò cumunimenti utilizati in rispettu à l'installazione, vale à dì: tipu Lug, tipu Wafer è doppia flangia.

U tipu Lug hà i so propri fori filettati (filettati femminili) chì permettenu à i bulloni di esse infilati in ellu da i dui lati.

Questu permette u dismantling di ogni parte di u sistema di piping senza rimuzione di a valvola a farfalla in più di mantene u serviziu da l'altra parte.

Hè impurtante ancu di nutà chì ùn avete micca bisognu di chjude tuttu u sistema per pulizziari, inspeccionà, riparà, o rimpiazzà una valvula di farfalla (avete bisognu di una valvola di butter wafer).

Alcune specificazioni è installazione ùn anu micca cunsideratu stu requisitu in particulare in punti critichi cum'è e cunnessione di e pompe.

Valvole a farfalla doppia flangiata puderia ancu esse una opzione soprattuttu cù tubi di diametru più grande (sottu l'esempiu mostra 64 in pipe di diametru).

U mo cunsigliu:Verificate e vostre specificazioni è a stallazione per assicurà chì u tipu di wafer ùn hè micca stallatu in i punti critichi di a linea chì puderia avè bisognu di qualsiasi tipu di mantenimentu o riparazione durante a vita di serviziu, invece, utilizate u tipu di lug per a nostra gamma di tubazioni in servizii di custruzzione. Industry.If avete certi appiicazioni cù grande diametri, vi putissi pinsari circa tipu flanged doppia.


Tempu di post: Dec-25-2017