• head_banner_02.jpg

Chì ci hè a diffarenza trà a valvola a farfalla a leva di manicu è a valvola a farfalla di l'ingranaggio a vite senza fine?Cumu deve sceglie ?

Tramindui ileva manigliavalvola a farfallaè uvalvola a farfalla a vite senza finesò valves chì deve esse operatu manually, cumunimenti canusciutu comu valves farfalla manuali, ma sò sempre differente in usu.

1. A leva di manicubastone dileva manigliavalvola a farfallaconduce direttamente a piastra di a valvula, è u cambiamentu hè veloce, ma laboriosu;luingranaggi vermi valvola a farfallaconduce a piastra di a valvula attraversu l'ingranaggio di verme, è u cambiamentu hè lentu ma risparmiu di travagliu.Per quessa, quandu a prissioni in u pipeline hè grande, sarà assai laborious à sceglie aleva manigliavalvola a farfalla.TWS Valve consiglia di scegliere una valvola a farfalla a vite senza fine.

2. A valvola di farfalla cumunimenti utilizata in l'ingegneria hè generalmente a valvola di farfalla di l'ingranaggio di verme, perchè in più di u risparmiu di travagliu, a so prestazione di sigillatura hè ancu megliu cà quella di a leva di manicu.valvola a farfalla, soprattuttu in l'ambienti cù alta frequenza di commutazione, a vita di serviziu di a valvola a farfalla di l'ingranaggio di verme serà più altu ch'è quella di uleva manigliavalvola a farfalla.

3. A palanca di manicua valvola a farfalla hè generalmente usata più cù un diametru chjucu (dentru DN200), perchè in generale a valvola a farfalla di diametru chjucu hà un torque più chjucu è pò esse aperta è chjusa direttamente da a manu, mentre chì a valvola a farfalla di l'ingranaggio a verme usa un gearbox per guidà a valvola. rotate, chì hè più risparmiu di travagliu.

Principiu di selezzione di a leva di manicudrive è worm drive

Quandu u torque di a valvula hè più grande di 300N·M, hè guidatu da una scatula di gear, è u restu sò generalmente guidati da una leva di manicu.


Tempu di post: 14-10-2022