• head_banner_02.jpg

Chì sò i modi per cunnette a valvola di farfalla à u pipeline?

Sia a selezzione di u metudu di cunnessione trà a valvula a farfalla è a pipeline o l'equipaggiu hè curretta o micca direttamente affettarà a probabilità di correre, gocce, gocce è perdite di a valvola di pipeline.I metudi cumuni di cunnessione di a valvula includenu: cunnessione di flange, cunnessione di wafer, cunnessione di saldatura di testa, cunnessione filettata, cunnessione di ferrule, cunnessione di pinza, cunnessione auto-sealing è altre forme di cunnessione.

A. Cunnessione flange
A cunnessione di flange hè avalvola a farfalla flangiatacù flange à i dui estremità di u corpu di a valvula, chì currispondenu à i flanges nantu à u pipeline, è sò stallati in u pipeline da bolting the flanges.A cunnessione di flange hè a forma di cunnessione più usata in valvule.I flange sò divisi in superficia cunvessa (RF), superficia plana (FF), superficia cunvessa è concave (MF), etc.

B. Cunnessione wafer
U valve hè stallatu à mezu à dui flange, è u corpu valve di uvalvola a farfalla di waferdi solitu hà un pirtusu di pusizziunamentu per facilità a stallazione è u pusizzioni.

C. Saldatura cunnessione
(1) Cunnessione di saldatura di testa: E duie estremità di u corpu di a valvula sò trasfurmate in groove di saldatura di testa in cunfurmità cù i requisiti di saldatura di testa, chì currispondenu à i solchi di saldatura di u pipeline, è sò fissi nantu à a pipeline per saldatura.
(2) Cunnessione di saldatura di socket: E duie estremità di u corpu di a valvola sò trattate secondu i requisiti di saldatura di socket, è sò cunnessi cù a pipeline per saldatura di socket.

D. Cunnessione Threaded
I cunnessi filettati sò un metudu di cunnessione faciule è sò spessu usati per i valvuli chjuchi.U corpu di a valvula hè trattatu secondu ogni standard di filu, è ci sò dui tipi di filu internu è filu esternu.Corrisponde à u filu nantu à a pipa.Ci sò dui tipi di cunnessione filettati:
(1) Sigillatura diretta: I fili interni è esterni ghjucanu direttamente un rolu di sigillatura.Per assicurà chì a cunnessione ùn sguassate micca, hè spessu piena d'oliu di piombo, filu di canapa è cinta di materia prima PTFE;trà i quali a cinta di materia prima PTFE hè largamente usata;stu materiale hà una bona resistenza à a corrosione è un eccellente effettu di sigillatura.Hè faciule d'utilizà è di almacenà.Quandu u disassemblamentu, pò esse eliminatu cumplettamente perchè hè una filmu micca appiccicosa, chì hè assai megliu cà l'oliu di piombu è u filu di canapa.
(2) Sigillatura indiretta: a forza di serramentu di u filu hè trasmessa à a guarnizione trà i dui piani, perchè a guarnizione ghjoca un rolu di sigillatura.

E. ferrule cunnessione
A cunnessione di ferrule hè stata sviluppata solu in u mo paese in l'ultimi anni.U so principiu di cunnessione è di sigillatura hè chì quandu u nut hè strettu, u ferrule hè sottumessu à pressione, cusì chì u bordu di u ferrule morde in u muru esterno di a pipa, è a superficia di u cune di u ferrule hè cunnessu à l'articulazione sottu. pressione.L'internu di u corpu hè in cuntattu strettu cù a superficia cunica, cusì a fuga pò esse prevenuta in modu affidabile.Cum'è i valvuli di strumenti.I vantaghji di sta forma di cunnessione sò:
(1) Piccula dimensione, pesu ligeru, struttura simplice, disassemblamentu è assemblea faciule;
(2) Forza di cunnessione forte, larga gamma di usu, resistenza à alta pressione (1000 kg / cm 2 ), alta temperatura (650 ° C) è scossa è vibrazione;
(3) Una varietà di materiali ponu esse selezziunati, adattati per anti-corrosione;
(4) I requisiti per a precisione di machining ùn sò micca altu;
(5) Hè cunvene per a stallazione à alta altitudine.
Attualmente, a forma di cunnessione di ferrule hè stata aduttata in certi prudutti di valvula di diametru chjucu in u mo paese.

F. Cunnessione groove
Questu hè un metudu di cunnessione veloce, solu bisognu di dui bulloni, èa valvola a farfalla a fine scanalatahè adattatu per a bassa pressionevalvole a farfallachì sò spessu disassemblati.cum'è valvule sanitarie.

G. Cunnessione self-tightening internu
Tutte e forme di cunnessione di sopra utilizanu forza esterna per compensà a pressione di u mediu per ottene u sigillatu.I seguenti descrizanu a forma di cunnessione auto-strettu cù pressione media.
U so anellu di sigillatura hè stallatu à u cune internu è forma un certu angulu cù u latu di fronte à u mediu.A prissioni di u mediu hè trasmessa à u cune internu è dopu à l'anellu di stampa.Nantu à a superficia di u cune di un certu angulu, sò generati dui forzi di cumpunenti, unu cù A linea centrale di u corpu di a valvula hè parallella à l'esternu, è l'altru hè pressatu contru à u muru internu di u corpu di a valvula.L'ultima forza hè a forza auto-tightening.A più grande a pressione media, u più grande a forza auto-tightening.Per quessa, sta forma di cunnessione hè adattata per valvule d'alta pressione.
In cunfrontu cù a cunnessione di flange, salva assai materiale è manodopera, ma hè ancu bisognu di una certa precarga, perchè pò esse usata in modu affidabile quandu a pressione in a valvula ùn hè micca alta.Valvule fatta cù u principiu di sigillatura self-tightening sò generalmente valvole d'alta pressione.

Ci hè parechje forme di cunnessione di valvula, per esempiu, qualchi valve chjuche chì ùn anu micca bisognu di sguassà sò saldate cù pipi;certi valves non-metallici sò culligati da sockets è cetara.L'utilizatori di Valve deve esse trattatu secondu a situazione specifica.

Nota:
(1) Tutti i metudi di cunnessione devenu riferite à i normi currispondenti è clarificà i normi per impediscenu a vàlvula scelta da esse installata.
(2) Di solitu, u pipeline di grande diametru è a valvula sò cunnessi da una flange, è u pipeline di diametru chjucu è a valvula sò cunnessi per filu.

5.30 TWS produce vari tipi di valvole a farfalla, benvenuti per cuntattateci6.6 Valvula a farfalla scanalata di alta qualità cù attuatore pneumaticu --- Valve TWS (2)


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022