• head_banner_02.jpg

Chì sò i materiali di sigillatura cumunimenti usati per e valvole?

Ci sò parechji tipi di valve, ma a funzione basica hè a stessa, vale à dì per cunnette o tagliate u flussu mediu.Dunque, u prublema di sigillatura di a valvula hè assai prominente.

 

Per assicurà chì a vàlvula pò cutà u flussu mediu bè senza perdite, hè necessariu di assicurà chì u segellu di a valvula hè intactu.Ci hè parechje ragioni per a fuga di valve, cumpresi u disignu strutturale irragionevule, a superficia di cuntattu di sigillatura difettosa, i pezzi di fissazione loose, l'adattamentu soltu trà u corpu di a valvula è u bonnet, etc.Ebbè, cusì creanu un prublema di fuga.Dunque, a tecnulugia di sigillatura di a valvula hè una tecnulugia impurtante ligata à u rendiment è a qualità di a valvola, è richiede una ricerca sistematica è approfondita.

 

I materiali di sigillatura cumunimenti usati per e valvole includenu principalmente i seguenti tipi:

 

1. NBR

 

Eccellente resistenza à l'oliu, alta resistenza à l'usura, bona resistenza à u calore, forte aderenza.I so svantaghji sò poca resistenza à a temperatura bassa, poca resistenza à l'ozone, proprietà elettriche povere è elasticità ligeramente più bassa.

 

2. EPDM

A caratteristica più impurtante di EPDM hè a so resistenza à l'ossidazione superiore, a resistenza à l'ozone è a resistenza à a corrosione.Siccomu l'EPDM appartene à a famiglia di poliolefine, hà eccellenti caratteristiche di vulcanizazione.

 

3. PTFE

U PTFE hà una forte resistenza chimica, resistenza à a maiò parte di l'olii è di i solventi (eccettu i cetoni è l'esteri), una bona resistenza à u clima è a resistenza à l'ozone, ma poca resistenza à u friddu.

 

4. Ferru

Nota: u ghisa hè aduprata per l'acqua, u gasu è l'oliu media cù una temperatura di100°C è una pressione nominali di1,6 mpa.

 

5. Alloy basatu in nickel

Nota: Alloys basati in nickel sò usati per pipelines cù una temperatura di -70 ~ 150°C è una pressione ingegneria PN20,5 mpa.

 

6. Alloy di ramu

A lega di ramu hà una bona resistenza à l'usura è hè adattata per i tubi d'acqua è di vapore cù a temperatura200e pressione nominale PN1,6 mpa.


Tempu di Postu: Dec-02-2022