• head_banner_02.jpg

Impianto di Trattamentu di Acque Reflue chì lotta in 3 circuli viziosi.

Cum'è una impresa di cuntrollu di a contaminazione, u compitu più impurtante di una pianta di trattamentu d'acqua hè di assicurà chì l'effluente risponde à i standard.Tuttavia, cù i normi di scaricamentu sempre più stretti è l'aggressività di l'ispettori di prutezzione di l'ambiente, hà purtatu una grande pressione operativa à a pianta di depurazione.Hè daveru sempre più difficiuli di caccià l'acqua.

Sicondu l'osservazione di l'autore, a causa diretta di a difficultà à ghjunghje à u standard di scaricamentu di l'acqua hè chì ci sò generalmente trè circhuli vicious in i fognarii di u mo paese.

U primu hè u circhiu vicious di l'attività di sludge low (MLVSS / MLSS) è a cuncentrazione di sludge alta;u sicondu hè u circhiu vicious di u più grande a quantità di sustanzi chimichi di eliminazione di fosforu utilizati, u più sludge output;u terzu hè a pianta à longu andà, u funziunamentu Overload, l'equipaggiu ùn pò esse rivisionatu, corre cù e malatie in tuttu l'annu, chì porta à un circhiu viziosu di capacità di trattamentu ridutta.

#1

U circhiu vicious di bassa attività di fanghi è alta concentrazione di fanghi

U prufessore Wang Hongchen hà realizatu ricerche nantu à 467 stazioni di fognatura.Fighjemu un ochju à i dati di l'attività di sludge è a cuncentrazione di sludge: Trà questi 467 stazioni di depurazione, 61% di e stazioni di depurazione anu MLVSS / MLSS menu di 0,5, circa 30% di e piante di trattamentu anu MLVSS / MLSS sottu 0,4.

b1f3a03ac5df8a47e844473bd5c0e25

A concentrazione di fanghi di 2/3 di e piante di depurazione supera 4000 mg / L, a cuncentrazione di fanghi di 1/3 di e piante di depurazione supera i 6000 mg / L, è a concentrazione di fanghi di 20 impianti di depurazione supera 10000 mg / L. .

Chì sò e cunsequenze di e cundizioni di sopra (attività bassa di fanghi, alta concentrazione di fanghi) ?Ancu s'è avemu vistu assai articuli tecnichi chì analizanu a verità, ma in termini simplici, ci hè una cunsiquenza, vale à dì, a pruduzzione di l'acqua supera u standard.

Questu pò esse spiegatu da dui aspetti.Da una banda, dopu chì a cuncentrazione di fanghi hè alta, per evità a deposizione di fanghi, hè necessariu di aumentà l'aerazione.Aumentà a quantità di l'aerazione ùn solu aumenterà u cunsumu di energia, ma ancu cresce a seccione biologica.L'aumentu di l'ossigenu dissolutu chjappà a fonte di carbone necessaria per a denitrificazione, chì affetterà direttamente l'effettu di a denitrificazione è a rimozione di fosforu di u sistema biologicu, risultatu in un eccessivu di N è P.

Per d 'altra banda, l'alta cuncintrazione di fanghi face cresce l'interfaccia di fangu-acqua, è u fangu hè facilmente persu cù l'effluent di u cisterna di sedimentazione secundaria, chì sia bluccà l'unità di trattamentu avanzatu, sia chì l'effluent COD è SS supere u standard.

Dopu avè parlatu di e cunsequenze, parlemu per quessa chì a maiò parte di e piante di lignu anu u prublema di l'attività di fangu bassa è a cuncentrazione di fangu alta.

In fatti, u mutivu di l'alta concentrazione di fanghi hè a bassa attività di fanghi.Perchè l'attività di sludge hè bassa, per migliurà l'effettu di u trattamentu, a cuncentrazione di sludge deve esse aumentata.L'attività di sludge bassu hè duvuta à u fattu chì l'acqua influente cuntene una grande quantità di sabbia di slag, chì entra in l'unità di trattamentu biologicu è s'accumula gradualmente, chì affetta l'attività di i microorganismi.

Ci hè assai slag è sabbia in l'acqua entrante.Unu hè chì l'effettu di l'intercettazione di a griglia hè troppu poviru, è l'altru hè chì più di 90% di e piante di depurazione in u mo paese ùn anu micca custruitu tanki di sedimentazione primaria.

Qualchidunu pò dumandà, perchè micca custruisce un tank di sedimentazione primaria?Questu hè nantu à a reta di pipa.Ci sò prublemi cum'è misconnection, cunnessione mista, è missing connection in a reta di pipa in u mo paese.In u risultatu, a qualità di l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua hè generalmente trè caratteristiche: alta concentrazione di solidi inorganici (ISS), COD bassu, ratio C / N bassu.

A cuncentrazione di solidi inorganici in l'acqua influente hè alta, vale à dì, u cuntenutu di sabbia hè relativamente altu.Originariamente, u tank di sedimentazione primaria puderia riduce alcune sustanzi inorganici, ma perchè u COD di l'acqua di l'influente hè relativamente bassu, a maiò parte di e piante di lignu simpricimenti Ùn custruite micca un tank di sedimentazione primaria.

In l'analisi finali, l'attività di fangu bassu hè un legatu di "pianti pesanti è reti ligeri".

Avemu dettu chì l'alta concentrazione di fanghi è a bassa attività portanu à un eccessivu di N è P in l'effluent.À questu tempu, e misure di risposta di a maiò parte di e piante d'acqua hè di aghjunghje fonti di carbone è floculanti inorganici.In ogni casu, l'aghjunzione di una grande quantità di fonti di carbonu esterni portanu à un incrementu ulteriore di u cunsumu d'energia, mentre chì l'aghjunzione di una grande quantità di floculante pruducerà una grande quantità di fanghi chimichi, risultatu in un aumentu di a cuncentrazione di fanghi è un altru. riduzzione di l'attività di fanghi, furmendu un circulu vicious.

#2

Un circhiu vicious in quale più grande hè a quantità di sustanzi chimichi di eliminazione di fosforu utilizati, più grande hè a pruduzzione di fanghi.

L'usu di i sustanzi chimichi di eliminazione di fosforu hà aumentatu a produzzione di fanghi da 20% à 30%, o ancu più.

U prublema di sludge hè stata una grande preoccupazione di i stabilimenti di trattamentu di l'acqua per parechji anni, soprattuttu perchè ùn ci hè micca una manera di sludge, o a via hè inestabile..

42ab905cb491345e34a0284a4d20bd4

Questu porta à a prolongazione di l'età di i fanghi, risultatu in u fenomenu di l'anziane di i fanghi, è ancu anormalità più serii, cum'è l'ingrossu di fanghi.

U fangu dilatatu hà una floculazione povera.Cù a perdita di effluent da u cisterna di sedimentazione secundaria, l'unità di trattamentu avanzata hè bluccata, l'effettu di trattamentu hè ridutta, è a quantità di acqua di backwashing aumenta.

L'aumentu di a quantità di l'acqua di backwash porta à duie cunsequenze, unu hè di riduce l'effettu di trattamentu di a seccion biochimica precedente.

Una grande quantità di acqua di backwash hè tornata à u cisterna di l'aerazione, chì reduce u tempu di retenzione idraulica attuale di a struttura è reduce l'effettu di trattamentu di u trattamentu secundariu;

U sicondu hè di riduce ancu più l'effettu di trasfurmazioni di l'unità di prucessu di prufundità.

Perchè una grande quantità di acqua di backwashing deve esse tornata à u sistema di filtrazione di trattamentu avanzatu, a tarifa di filtrazione hè aumentata è a capacità di filtrazione attuale hè ridutta.

L'effettu di u trattamentu generale diventa poviru, chì pò causà chì u fosforu tutale è u COD in l'effluent supere u standard.Per evità di sopra à u standard, a pianta di liquaria aumenterà l'usu di l'agenti di rimozione di fosforu, chì aumenterà ancu a quantità di fangu.

in un circulu vicious.

#3

U circhiu viziosu di a sopracarga à longu andà di e piante di lignu è a capacità di trattamentu di l'acqua ridutta

U trattamentu di l'acqua dipende micca solu da e persone, ma ancu da l'equipaggiu.

L'equipaggiu di drenaggio hè stata battuta in prima linea di trattamentu di l'acqua per un bellu pezzu.S'ellu ùn hè micca riparatu regularmente, i prublemi saranu prima o dopu.In ogni casu, in a maiò parte di i casi, l'equipaggiu di fognatura ùn pò micca esse riparatu, perchè una volta chì un certu equipamentu si ferma, a pruduzzione d'acqua hè prubabile di superà u standard.Sutta u sistema di fine di ogni ghjornu, ognunu ùn pò micca permette.

Trà i 467 stazioni di depurazione urbane indagati da u prufessore Wang Hongchen, circa dui terzi di elli anu tassi di carica idraulica più grande di 80%, circa un terzu più grande di 120%, è 5 impianti di depurazione sò più grande di 150%.

Quandu u tassu di carica idraulica hè più grande di 80%, eccettu per uni pochi di stazioni di trattamentu d'acqua di lignu super-grande, l'impianti di trattamentu di l'acqua generale ùn ponu micca chjude l'acqua per mantenimentu nantu à a premessa chì l'effluent righjunghji u standard, è ùn ci hè micca acqua di salvezza. per l'aeratori è l'aspiratori è i raschiatori di cisterna di sedimentazione secundaria.L'equipaggiu più bassu pò esse solu rivisionatu o rimpiazzatu solu quandu hè drenatu.

Vale à dì, circa 2/3 di e piante di drenaje ùn ponu micca riparà l'equipaggiu nantu à a premessa di assicurà chì l'effluente cumplessi cù u standard.

Sicondu a ricerca di u prufessore Wang Hongchen, a vita di l'aeratori hè in generale di 4-6 anni, ma 1/4 di e piante di lignu ùn anu micca realizatu u mantenimentu di l'aria in l'aeratori per 6 anni.U scraper di fangu, chì deve esse viotu è riparatu, ùn hè generalmente micca riparatu tuttu l'annu.

L'attrezzatura hè stata cù a malatia per un bellu pezzu, è a capacità di trattamentu di l'acqua hè sempre peghju.Per sustene a pressione di l'outlet di l'acqua, ùn ci hè manera di piantà per mantenimentu.In un circhiu viziosu cusì, ci sarà sempre un sistema di trattamentu di l'acqua chì affruntà u colapsu.

#4

scrive à a fine

Dopu chì a prutezzione di l'ambiente hè stata stabilita cum'è a pulitica naziunale di basa di u mo paese, i campi di l'acqua, u gasu, u solidu, a terra è l'altru cuntrollu di a contaminazione s'hè sviluppatu rapidamente, trà i quali u campu di u trattamentu di l'acqua di l'acqua si pò dì chì hè u capu.Livellu insufficiente, u funziunamentu di a pianta d'acqua hè cascatu in un dilema, è u prublema di a rete di pipeline è i fanghi sò diventati i dui difetti maiò di l'industria di u trattamentu d'acqua di u mo paese.

È avà, hè ora di cumpensà i difetti.


Tempu di Postu: Feb-23-2022