• head_banner_02.jpg

Valve cum'è strumentu hè natu per millaie d'anni

A valvulahè un strumentu usatu in a trasmissione è u cuntrollu di gas è liquidu cù almenu mille anni di storia.

Attualmente, in u sistema di pipeline di fluidu, a valvula di regulazione hè l'elementu di cuntrollu, è a so funzione principale hè di isolà l'equipaggiu è u sistema di pipeline, regulà u flussu, impediscenu backflow, regulà è scaricate a pressione.Siccomu hè assai impurtante di sceglie a valvula di regulazione più adatta per u sistema di pipeline, hè ancu assai impurtante per capiscenu e caratteristiche di a valvula è i passi è a basa per a selezzione di a valvula.

Pressione nominale di a valvula

A pressione nominale di a valvula si riferisce à a pressione di designu data in relazione à a forza meccanica di i cumpunenti di tubazione, vale à dì, hè a pressione di travagliu permessa di a valvula à a temperatura specifica, chì hè ligata à u materiale di a valvula. .A pressione di u travagliu ùn hè micca listessa, per quessa, a pressione nominale hè un paràmetru chì dipende da u materiale di a valvula è hè ligata à a temperatura di travagliu permessa è a pressione di travagliu di u materiale.

Una valvula hè una facilità in un sistema di circulazione media o un sistema di pressione, chì hè utilizatu per aghjustà u flussu o a pressione di u mediu.Altre funzioni includenu chjude o accende i media, cuntrullà u flussu, cambià a direzzione di u flussu di media, impediscenu u backflow di i media, è cuntrullà o venti pressioni.

Queste funzioni sò ottenute aghjustendu a pusizione di a chjusa di a valvula.Questa regulazione pò esse fatta manualmente o automaticamente.L'operazione manuale include ancu l'operazione di cuntrullà manualmente l'unità.I valvole manuali sò chjamati valvule manuali.A vàlvula chì impedisce u backflow hè chjamata valvula di cuntrollu;quellu chì cuntrolla a pressione di scontru hè chjamatu valvula di salvezza o valvola di salvezza.

Finu a ora, l'industria valve hè stata capaci di pruduce una gamma completa divalvole a porta, valvole a globo, valvole di accelerazione, valvole di tappo, valvole a sfera, valvole elettriche, valvole di controllo di diafragma, valvole di verifica, valvole di sicurezza, valvole di riduzione di pressione, trappole a vapore e valvole di chiusura d'emergenza.Valve prudutti di 12 categurie, più di 3000 mudelli, è più di 4000 specificazioni;a pressione massima di travagliu hè 600MPa, u diametru nominale massimu hè 5350mm, a temperatura massima di travagliu hè 1200, a temperatura minima di travagliu hè -196, è u mediu appiecabile hè Acqua, vapore, oliu, gas naturale, forti media corrosive (cum'è l'acidu nitricu cuncintratu, l'acidu sulfuricu di cuncentrazione media, etc.).

Attenti à a selezzione di a valvula:

1. Per riduce a prufundità di a terra di u pipeline,a valvola a farfallahè generalmente sceltu per u pipeline di diamitru più grande;u principale disadvantage di a valvula di farfalla hè chì u platu di farfalla occupa una certa sezione trasversale di l'acqua, chì aumenta una certa perdita di testa;

2. Valves cunvinziunali includevalvole a farfalla, valvole a porta, valvule di bola è valvule di plug, etc. A gamma di valvule utilizata in a reta di l'acqua deve esse cunsiderata in a selezzione.

3. U casting è trasfurmazioni di valvule di bola è valve plug sò difficiuli è caru, è sò generalmente adattati per tubi di diametru chjuchi è mediu.A vàlvula di sfera è a valvola di tappa mantenenu i vantaghji di a vàlvula unica, resistenza à u flussu d'acqua petite, sigillatura affidabile, azzione flessibile, operazione è mantenimentu còmuda.U plug valve hà ancu vantaghji simili, ma a seccione chì passa l'acqua ùn hè micca un cercolu perfettu.

4. S'ellu hà pocu effettu nant'à a prufundità di u tarritoriu di u tarritoriu, pruvate à sceglie una valvula di porta;l'altezza di a valvola di porta elettrica a valvola di porta verticale di grande diametru influenza a prufundità di a terra di u pipeline, è a lunghezza di a valvola di porta horizontale di grande diametru aumenta l'area horizontale occupata da u pipeline è affetta l'arrangimentu di l'altri pipeline;

5. In l'ultimi anni, per via di a migliione di a tecnulugia di casting, l'utilizazione di u casting di sabbia di resina pò evità o riduce u processu meccanicu, riducendu cusì i costi, per quessa, a fattibilità di valvule di sfera utilizata in pipeline di grande diamitru vale a pena di scopra.In quantu à a linea di demarcazione di a dimensione di calibre, deve esse cunsideratu è divisu secondu a situazione specifica.


Tempu di Postu: Nov-03-2022