• head_banner_02.jpg

U principiu di funziunamentu è a custruzzione è i punti di stallazione di valvola a farfalla seduta in gomma

Uvalvola a farfalla seduta in gommahè un tipu di valvula chì usa una piastra di farfalla circular cum'è a parte d'apertura è di chjude è rota cù a valvula di valvula per apre, chjude è aghjustà u canali di fluidu.U piattu farfalla di uvalvola a farfalla seduta in gommahè stallatu in a direzzione di diametru di u pipeline.In u canali cilindricu di uvalvola a farfalla seduta in gommacorpu, a piastra di farfalla in forma di discu gira intornu à l'assi, è l'angolo di rotazione hè trà 0 ° è 90 °.Quandu si gira à 90 °, a valvula hè tutta aperta.

Punti di custruzzione è di stallazione

1. A pusizione di stallazione, l'altitudine è a direzzione di l'impurtazione è l'esportazione deve risponde à i bisogni di u disignu, è a cunnessione deve esse ferma è stretta.

2. Per tutti i tipi di valves manuali installati nantu à a pipeline d'insulazione termale, u manicu ùn deve esse micca downward.

3. L'ispezione visuale deve esse realizatu prima chì a vàlvula hè stallata, è a targa di a vàlvula deve risponde à i requisiti di u standard naziunale attuale "General Valve Mark" GB12220.Per a valvula chì a pressione di travagliu hè più grande di 1.0MPa è ghjucà un rolu in u taglio di u tubu principale, a prova di forza è di prestazione stretta deve esse realizata prima di a stallazione, è hè permessa di esse usata dopu avè passatu a prova.Durante a prova di forza, a pressione di prova hè 1,5 volte a pressione nominale, è a durata ùn hè micca menu di 5 minuti.L'alloghju di a valvula è l'imballu deve esse qualificatu senza perdite.In a prova di tightness, a pressione di prova hè 1,1 volte a pressione nominale;a pressione di prova deve risponde à i requisiti di u standard GB50243 durante a durazione di a prova, è a superficia di sigillatura di u discu di a valvola hè qualificata s'ellu ùn ci hè micca fuga.

Punti di selezzione di prudutti

1. I paràmetri di cuntrollu principali di uvalvola a farfalla seduta in gommasò specificazioni è dimensioni.

2. Pò esse operatu manually, electrically o da zipper, è pò esse fissu à ogni angulu in u range di 90 °.

3. A causa di l'arbulu unicu è u piattu valve unicu, a capacità portante hè limitata, è a vita di serviziu di a valvula hè corta in e cundizioni di grande diferenza di pressione è grande flussu.


Tempu di Postu: Settembre 16-2022