• head_banner_02.jpg

A diffarenza trà a valvola di porta OS&Y è a valvola di porta NRS

1.U gambu dia valvola a porta OS&Yhè esposta, mentri u gambu diu NRSvalvola di portahè ina valvulacorpu.

 

2.U OS&Ya valvula di a porta hè guidata da a trasmissione di filu trà u gambo di a valvola è u volante, cusì guidanu a porta per alzà è falà.UNRSa valvula di a valvola spinghja a porta per alzà è falà à traversu a rotazione di u troncu di a valvula in un puntu fissu.Quandu cambiassi, u volante è a valvola sò cunnessi inseme è relativamente stazionarii.

 

3.U filu di trasmissione di u NRSvalvola porta hè situatu in lu corpu valvula.Duranti u prucessu di apertura è chjusu di a valvula, u troncu di a valvula gira solu in u locu, è u statu di apertura è chjusu di a valvula ùn pò esse ghjudicatu à l'occhiu nudu.U filu di u drive nantu à u gambu di uOS&Ya valvula di a porta hè esposta fora di u corpu di a valvola, è l'apertura è a chjusa è a pusizione di a porta pò esse ghjudicata intuitivamente.

 

4. A dimensione di l'altitudine di u NRSvalvola porta hè chjuca, è u spaziu installazione hè relativamente picculu.UOS&Yvalvola porta hà una grande altezza quandu hè cumplettamente apertu, è richiede un grande spaziu di stallazione.

 

5. U gambu di l'OS&Yvalvola porta hè fora di u corpu valvula, chì hè còmuda di mantenimentu è lubrication.U filu stem di uNRSvalve porta hè dintra lu corpu valve, chì hè difficiule à mantene è lubricate, è lu stem valve hè facirmenti eroded da u mediu, è a valvula hè facirmenti dannatu.In u scopu di usu, uOS&Ya valvola di porta hè più larga.

2021092716374320210927163637


Tempu di Post: 20-May-2022