• head_banner_02.jpg

A basa per a scelta di l'attuatore elettricu di a farfalla

A. Torque di operazione

U torque di u funziunamentu hè u paràmetru più impurtante per a selezzionea valvola a farfallaattuatore elettricu.U torque di uscita di l'attuatore elettricu deve esse 1,2 ~ 1,5 volte u torque di operazione massima dia valvola a farfalla.

 

B. Spinta operativa

Ci sò dui strutture principalia valvola a farfalla attuatore elettricu: unu ùn hè micca furnitu cù una piastra di spinta, è u torque hè direttamente uscita;l'altru hè furnutu cù una piastra di spinta, è u torque di output hè cunvertitu in una spinta di output à traversu a noce di stem di valvola in a piastra di spinta.

 

C. U numaru di giri di l'arbulu di output

U numaru di giri di l'arbulu di output di l'attuatore elettricu di a valvula hè in relazione cù u diametru nominale di a valvula, u pitch di u troncu di a valvula è u numeru di teste filettate.Si deve esse calculatu secondu M = H / ZS (M hè u numeru tutale di giri chì u dispusitivu elettricu duveria scuntrà, è H hè l'altezza di apertura di Valve, S hè u passu di filetta di l'accionamentu di a valvola, Z hè u numeru di teste di filu di stelo).

 

D. Stem diametru

Per e valvole multi-turn, se u diametru massimu di stem permessu da l'attuatore elettricu ùn pò micca passà per u gambo di a valvula equipata, ùn pò micca esse assemblatu in una valvula elettrica.Per quessa, u diametru internu di l'arburettu di output cavu di u dispusitivu elettricu deve esse più grande ch'è u diametru esterno di a valvula di a valvola di a valvula di rising.Per e valvole di parte-turn è valvule scuru in valvule multi-turn, ancu s'ellu ùn ci hè bisognu di cunsiderà u passaghju di u diametru di a valvula di valve, u diametru di a valvula di valve è a dimensione di a chjave deve ancu esse cunsideratu cumplettamente. quandu selezziunà, cusì chì a valvula pò travaglià nurmalmente dopu l'assemblea.

 

E. Vitezza di output

Se a velocità di apertura è di chjusu di a valvola di farfalla hè troppu veloce, hè faciule fà un martellatu d'acqua.Per quessa, a vitezza approprita di apertura è chjusura deve esse scelta secondu e diverse cundizioni d'usu.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022