• head_banner_02.jpg

Panoramica di a vàlvula di a porta di a tenuta morbida

Sigillo mollevalvola di porta, canusciutu macari comuvalvola a porta di sede elastica, hè un manualevalvulautilizatu per cunnette i media di pipeline è i switches in l'ingegneria di conservazione di l'acqua.A struttura di u sigillu mollevalvola di portacustituitu di un sediu, avalvulacoperchio, una piastra di porta, una tappa di pressione, un gambo, un volante, una guarnizione, è un bulloni esagonali interni.U canali di a valvula hè spruzzatu cù polvere elettrostatica in l'internu è l'esterno.Après avoir cuit dans un four à haute température, il assure la douceur de toute la glissière et la rainure de coin à l'intérieur duvalvola di porta, è ancu dà à e persone un sensu di visualizazione di culore in l'apparenza.I valvole di porta di sigillatura morbida sò generalmente punti culminanti blu-blu per a conservazione generale di l'acqua.S'ellu hè utilizatu, i punti rossi-rossi sò usati nantu à i pipi di u focu.È hè assai amatu da l'utilizatori.Si pò ancu dì chì u sigillo mollevalvola di portahè una valvula fatta per a conservazione di l'acqua.

Tipi è usi di sigilli morbidivalvole a porta:

Cum'è una valvola di commutazione manuale cumuna nantu à i pipeline, e valvole di cancellu di sigillatura morbida sò principarmenti aduprate in acque, tubi di fognatura, ingegneria di drenaggiu municipale, ingegneria di pipeline di u focu, è liquidi è gasi ligeramente non corrosivi in ​​pipeline industriali.È pò esse persunalizatu secondu a situazione di l'usu di u campu, cum'è a valvola di porta di sigillatura di verga aperta, sigellu di canna scura.valvola di porta, sigillo morbido di asta allungatavalvola di porta, intarratu sigillu mollevalvola a portae, guarnizione molle elettricavalvola di porta, valvola pneumatica di a porta di tenuta molle, etc.

Chì sò i vantaghji di u sigillu suavevalvole a porta:

1. I vantaghji di u sigillu suavevalvole a portaprima deve esse in termini di u so costu.In generale, a maiò parte di a serie di valvole di valvola di sigillatura molle utilizanu ferru duttile QT450 in tuttu.U costu di stu corpu di valvula serà assai più prezzu di quellu di l'acciaio cast è l'acciaio inox.In cunfrontu cù l'acquistu di massa di u prugettu, questu hè abbastanza assequible, è a qualità hè garantita.

2. Allora, da a perspettiva di e caratteristiche di u funziunamentu di a valvola di a porta di u sigellu, a piastra di a porta di a valvola di a porta di u sigellu hè rivestita cù gomma elastica, è l'internu adopta una struttura di cunea.Utilizendu a selezzione di a manu superiore-mecanismu di rota, a vite hè discendente per guidà a porta elastica per appughjà, chì hè chjusa à a groove cunea interna.Perchè a porta di gomma elastica pò esse allungata è estrusa, ottene un bonu effettu di sigillatura.Per quessa, l'effettu di sigillatura di a valvola di a porta di sigillatura suave nantu à a conservazione di l'acqua è di certi media non corrosivi hè evidenti.

3. In terzu, in quantu à u mantenimentu più tardi di a valvula di a porta di u sigellu, u disignu strutturale di a valvola di a porta di u sigellu hè simplice è chjaru, faciule di disassemble è di stallà.Quandu a valvula hè usata per un bellu pezzu, a porta elastica in uvalvola di portaserà cambiatu friquintimenti, è a gomma perderà elasticità cù u tempu, risultatu in una chjusa lax è perdite di valvula.À questu tempu, i vantaghji di u disignu strutturale di a valvola di a porta di sigillatura sò riflessi.U persunale di mantenimentu pò direttamente apre è rimpiazzà a piastra di a porta senza caccià tuttuvalvula, chì risparmia u tempu è u travagliu è salva risorse umane è materiali per u situ.

Chì sò i disadvantages di u sigillu suavevalvole a porta:

1. Parrannu di i difetti di u sigillu mollevalvola di porta, guardemu da una perspettiva obiettiva.U puntu core di a valvola di a porta di sigillatura morbida hè chì a porta elastica sigillata flessibile pò esse retractable è riempita automaticamente.Hè veramente bonu d'utilizà a sigillatura di a valvola di a porta di sigillatura è a tenuta d'aria per i gasi è liquidi non corrosivi.

2. Di sicuru, postu chì ci sò vantaghji è disadvantages di l'incompletezza, ci sò naturalmente ancu disadvantages.U svantaghju di a valvola di gomma di sigillatura molle hè chì a porta di gomma elastica ùn pò micca esse usata continuamente in più di a temperatura di 80 ° C o cù particelle dure è corrosione, altrimenti pruvucarà porte di gomma elastica, deformazione, danni è corrosione, risultatu in fughe di pipeline. .Per quessa, a valvola di a porta di u sigillu morbidu hè adattatu solu per l'usu in media non corrosivi, senza particelle è senza usura.

A fine:

A storia di u sigillu mollevalvola di portahè ancu quì.In quantu à i vantaghji è i disadvantages di a valvola di a porta di u sigillu, hè principarmenti necessariu di capiscenu e caratteristiche, a temperatura, a pressione è l'usu di u campu di u mediu quandu selezziunate u tipu.Inoltre, i vantaghji è i disadvantages di a valvola di a porta di u sigillo molle mintuatu in l'articulu sò cumminati cù una valutazione cumpleta, è una selezzione più approfondita, per evitari parechji ditagli ignorati durante a selezzione, per chì a valvola ùn ci hè micca preoccupazione. circa l'usu.


Tempu di Postu: Feb-16-2023