• head_banner_02.jpg

Classificazione principale è e cundizioni di serviziu di i materiali di sigillatura di valvula

A sigillatura di a valvula hè una parte impurtante di tutta a valvula, u so scopu principale hè di prevene a fuga,a valvulasealing sealing hè ancu chjamatu anellu di sigillatura, hè una urganizazione chì hè direttamente in cuntattu cù u mediu in u pipeline è impedisce chì u mediu scorri.Quandu a valvula hè in usu, ci sò parechji media in u pipeline, cum'è liquidu, gas, oliu, media corrosive, etc., è i sigilli di diverse valve sò usati in diversi lochi è ponu adattà à varii medii.

 

TWSValvevi rammenta chì i materiali di sigilli valve pò esse divisu in dui categurie, vale à dì materiali metalli è materiali non-metalli.I sigilli non metallichi sò generalmente usati in pipelines à a temperatura è a pressione normale, mentre chì i sigilli metallici anu una gamma più larga di applicazioni è ponu esse aduprati à alte temperature.alta pressione.

 

1. Gomma sintetica

A gomma sintetica hè megliu cà a gomma naturale in termini di resistenza à l'oliu, resistenza à a temperatura è resistenza à a corrosione.In generale, a temperatura di funziunamentu di gomma sintetica hè t150°C, gomma naturale hè t60°C, è a gomma hè aduprata per a sigillatura di valvole di globu, valvole di gate, valvole di diafragma, valvole a farfalla, valvole di verifica, valvole a pinch è altre valvole cù pressione nominali PN1 MPa.

 

2. Nylon

Nylon hà e caratteristiche di un picculu coefficient di attritu è ​​una bona resistenza à a corrosione.Nylon hè soprattuttu utilizatu per valvule à sfera è valvule globu cù temperatura t90°C e pressione nominale PN32 MPa.

 

3. Polytetrafluoroethylene

PTFE hè soprattuttu utilizatu per valvule di globu, valvole di gate, valvole di sfera, etc. cù una temperatura t232°C è una pressione nominale PN6,4 MPa.

 

4. Ferru

U ghisa hè aduprata per i valvole di gate, valves globu, valves plug, etc. per a temperatura t100°C, pressione nominale PN1.6MPa, gasu è oliu.

 

5. Lega Babbitt

A lega Babbitt hè aduprata per a valvula di globu di ammonia cù a temperatura t-70 ~ 150e pressione nominale PN2,5 MPa.

 

6. Alloy di ramu

I materiali cumunimenti utilizati per l'aliati di ramu sò 6-6-3 bronzu di stagnu è 58-2-2 lattu manganese.Alloy di rame hà una bona resistenza à l'usura è hè adattatu per l'acqua è u vapuri cù a temperatura t200e pressione nominale PN1,6 MPa.Hè spessu usatu in valvule di porta, valvole di globu, valvole di cuntrollu, valvole di plug, etc.

 

7. Chrome inox

I gradi cumunimenti utilizati di l'acciaio inossidabile di cromu sò 2Cr13 è 3Cr13, chì sò stati estinti è temperati, è anu una bona resistenza à a corrosione.Hè spessu usatu nantu à valves di acqua, vapuri è pitroliu cù a temperatura t450e pressione nominale PN32 MPa.

 

8. Chrome-nickel-titanium steel

U gradu comunmente utilizatu di l'acciaio inossidabile di cromu-nickel-titanium hè 1Cr18Ni9ti, chì hà una bona resistenza à a corrosione, resistenza à l'erosione è resistenza à u calore.Hè adattatu per steam è altri media cù una temperatura t600°C è una pressione nominale PN6.4MPa, è hè adupratu per valvule di globu, valvole di sfera, etc.

 

9. Nitruring steel

U gradu comunmente utilizatu di l'acciaio di nitrurazione hè 38CrMoAlA, chì hà una bona resistenza à a corrosione è a resistenza à i scratch dopu à u trattamentu carburizing.Hè spessu usata in valve di a porta di a stazione di energia cù temperatura t540e pressione nominale PN10 MPa.

 

10. Boru

Boronizing direttamente processà a superficia di sigillatura da u materiale di u corpu di valvula o corpu di discu, è poi eseguisce u trattamentu di a superficia boronizing.A superficia di sigillatura hà una bona resistenza à l'usura.Per a valvola di spurgatura di a centrale elettrica.

 

Quandu a vàlvula hè in usu, e cose chì deve esse attentu sò i seguenti:

1. U funziunamentu di sigillatura di a valvula deve esse pruvatu per assicurà a so prestazione.

2. Verificate s'ellu a superficia di sigillatura di a valvula hè purtata, è riparà o rimpiazzà secondu a situazione.


Tempu di Postu: 04-Jan-2023