• head_banner_02.jpg

Cunniscenza di u mantenimentu di a valvula

Per uvalvolein funziunamentu, tuttuvalvulae parti deve esse cumpletu è intactu.I bulloni nantu à a flange è u supportu sò indispensabili, è i filamenti deve esse intactu è ùn hè micca permessu di alluntanassi.Se a noce di fissazione nantu à u volante si trova chì hè solta, deve esse stretta in u tempu per evità l'abrasione di l'articulazione o a perdita di u volante è a targa.Se u volante hè persu, ùn hè micca permessu di rimpiazzà cù una chjave regulable, è deve esse cumpletu in u tempu.A glàndula di imballaggio ùn hè micca permessa di esse sbilanciata o ùn anu micca spaziu pre-strettu.Pervalvolein un ambiente chì hè facilmente contaminatu da a pioggia, a neve, a polvera, u ventu è a sabbia, a valvula deve esse furnita cù una tappa protettiva.A scala nantu à a valvula deve esse mantene intacta, precisa è chjara.I sigilli di piombu, i tappi è l'accessori pneumatici di a valvula deve esse cumpletu è intactu.A giacca d'insulazione ùn deve esse micca denti o cracke.

 

Ùn hè micca permessu di chjappà, stà o sustene l'uggetti pisanti nantu à a valvula in operazione;in particulare valves non metalliche èvalvole in ghisasò ancu più pruibiti.

 

Mantenimentu di idlevalvole

 

U mantenimentu di e valvole inattive deve esse realizatu inseme cù l'equipaggiu è i pipelines, è u travagliu seguente deve esse fattu:

 

1. Pulite uvalvula

 

A cavità interna di a valvula deve esse pulita è pulita senza residui è suluzione acquosa, è l'esterno di a valvula deve esse pulita senza terra, oliu,

 

2. Align thevalvulaparti

 

Dopu àvalvulamanca, u livante ùn pò esse disassemblatu per fà u punente, è e parti di a valvula deve esse cumpletamente equipate per creà boni cundizioni per u prossimu usu è assicurà chì uvalvulahè in bona cundizione.

 

3. Trattamentu anti-corrosione

 

Pigliate l'imballu in u stuffing box per prevene a corrosione galvanicavalvulagambu.Applica agenti antiruggini è grassu à a superficia di sigillatura di a valvula,valvulastem, valve stem nut, superficia machined è altre parti secondu a situazione specifichi;i pezzi dipinti duveranu esse dipinti cù vernice anti-corrosione.

 

4. Prutezzione

 

Per impediscenu l'impattu di l'altri ughjetti, a manipulazione è u disassemblamentu di l'omu, se ne necessariu, i parti mobili di a valvula deve esse fissatu, è a valvula deve esse imballata è prutetta.

 

5.mantenimentu regulare

 

  Valvolechì sò stati inattivi per un bellu pezzu deve esse verificatu è mantinutu regularmente per prevene a corrosione è danni à uvalvula.Pervalvolechì sò stati idle per troppu longu, si deve esse usatu dopu à passà a prova di pressione inseme cù l'equipaggiu, i dispusitivi è i pipelines.

 

Mantenimentu di i dispositi elettrici

 

U travagliu di mantenimentu di ogni ghjornu di u dispusitivu elettricu hè generalmente micca menu di una volta à u mese.U cuntenutu di mantenimentu hè:

 

1. L'apparenza hè pulita senza accumulazione di polvera;u dispusitivu ùn hè micca contaminatu da vapore, acqua è oliu.

 

2. U dispusitivu elettricu hè bè sigillati, è ogni superficia sealing è puntu deve esse cumpleta, fermu, strittu, è senza fuga.

 

3. U dispusitivu ilettricu deve esse lubricated bè, oiled à tempu è cum'è nicissarii, è a nut valve stem deve esse lubricated.

 

4. A parte elettrica deve esse in bona cundizione, è evite l'erosione di l'umidità è u polu;s'ellu hè umitu, aduprate un megohmmeter 500V per misurà a resistenza d'insulazione trà tutte e parti chì portanu corrente è a cunchiglia, è u valore ùn deve esse più bassu di o.Per l'asciugatura.

 

5. L'interruttore automaticu è u relay termale ùn deve micca chjappà, l'indicatore luminosu mostra currettamente, è ùn ci hè micca fallimentu di perdita di fase, cortu circuitu o circuitu apertu.

 

6. U statutu di travagliu di u dispusitivu elettricu hè normale, è l'apertura è chjusu sò flexible.

 

Mantenimentu di i dispusitivi pneumatici

 

U travagliu di mantenimentu di ogni ghjornu di u dispusitivu pneumaticu hè generalmente micca menu di una volta à u mese.I cuntenuti principali di mantenimentu sò:

 

1. L'apparenza hè pulita senza accumulazione di polvera;u dispusitivu ùn deve esse contaminatu da vapore d'acqua, acqua è oliu.

 

2. U sealing di u dispusitivu pneumatici deve esse bonu, è i superfici di sigillatura è i punti deve esse cumpleta è ferma, strittu è senza danni.

 

3. U miccanisimu di funziunamentu manuali deve esse lubricated bè è apre è chjude flexiblely.

 

4. L'ingaghjamentu di u gasu di u cilindru ùn hè micca permessu di esse danatu;tutte e parti di u cilindru è u sistema di piping d'aria deve esse inspeccionate cù cura, è ùn deve esse micca perdite chì affettanu u rendiment.

 

5. A pipa ùn hè micca permessa di esse affundata, l'annunziatore deve esse in boni cundizioni, l'indicatore luminosu di l'annunziatore deve esse in bonu cundizione, è u filu di cunnessione di l'annunziatore pneumaticu o l'annunziatore elettricu deve esse intactu senza fuga.

 

6. Uvalvulas nant'à u dispusitivu pneumatici deve esse in boni cundizioni, senza perdite, aperta flexiblely, è avè un flussu di aria liscia.

 

7. Tuttu u dispusitivu pneumaticu deve esse in cundizione di travagliu normale, apre è chjude in modu flexible.


Tempu di Postu: Feb-03-2023