• head_banner_02.jpg

Cunniscenza di a manutenzione di e valvole

Per uvalvolein funzione, tuttivalvulaI pezzi devenu esse cumpleti è intatti. I bulloni nantu à a flangia è a staffa sò indispensabili, è i fili devenu esse intatti è ùn hè micca permessu alcun allentamentu. Se u dadu di fissaggio nantu à u volante hè allentatu, deve esse strettu in tempu per evità l'abrasione di l'articulazione o a perdita di u volante è di a targhetta. Se u volante hè persu, ùn hè micca permessu di rimpiazzallu cù una chiave regolabile, è deve esse cumpletatu in tempu. A premistoppa ùn deve esse storta o ùn avè micca un spaziu di pre-serraggio. PervalvoleIn un ambiente facilmente contaminatu da a pioggia, a neve, a polvera, u ventu è a sabbia, u gambu di a valvula deve esse dotatu di una copertura protettiva. A scala di a valvula deve esse mantenuta intatta, precisa è chjara. I guarnizioni di piombu, i tappi è l'accessori pneumatici di a valvula devenu esse cumpleti è intatti. A giacca isolante ùn deve avè ammaccature o crepe.

 

Ùn hè micca permessu di batte, stà in piedi o sustene oggetti pesanti nantu à a valvula in funzione; in particulare valvule non metalliche èvalvole di ghisasò ancu più pruibiti.

 

Mantenimentu di u ralentivalvole

 

A manutenzione di e valvole inattive deve esse effettuata inseme cù l'attrezzatura è e tubazioni, è i seguenti travagli devenu esse fatti:

 

1. Pulite uvalvula

 

A cavità interna di a valvula deve esse spurgata è pulita senza residui è soluzioni acquose, è l'esternu di a valvula deve esse asciugatu senza sporcizia, oliu,

 

2. Allineate uvalvulaparti

 

Dopu à uvalvulamanca, l'est ùn pò esse smuntatu per cumpone l'ovest, è e parti di a valvula devenu esse cumpletamente equipaggiate per creà bone cundizioni per u prossimu usu è assicurà chì uvalvulahè in bonu statu.

 

3. Trattamentu anticorrosione

 

Eliminate l'imballu in a scatula di premistoppa per impedisce a currusione galvanica di uvalvulastelo. Applicà un agente antiruggine è grassu à a superficia di tenuta di a valvula,valvulaStelo, noce di u stelo di a valvula, superficia lavorata è altre parti secondu a situazione specifica; e parti pittate devenu esse pittate cù pittura anticorrosione.

 

4. Prutezzione

 

Per impedisce l'impattu di altri oggetti, a manipulazione è u smontaggio artificiali, se necessariu, e parti mobili di a valvula devenu esse fisse, è a valvula deve esse imballata è prutetta.

 

5.mantenimentu regulare

 

  Valvulechì sò stati inattivi per un bellu pezzu devenu esse verificati è mantenuti regularmente per prevene a corrosione è i danni à uvalvula. Pervalvolechì sò stati inattivi per troppu tempu, devenu esse aduprati dopu avè passatu a prova di pressione inseme cù l'attrezzature, i dispusitivi è e tubazioni.

 

Mantenimentu di l'apparecchi elettrici

 

U travagliu di mantenimentu cutidianu di l'apparechju elettricu hè generalmente micca menu di una volta à u mese. U cuntenutu di u mantenimentu hè:

 

1. L'aspettu hè pulitu senza accumulazione di polvere; u dispusitivu hè senza contaminazione da vapore, acqua è oliu.

 

2. L'apparecchiu elettricu hè ben sigillatu, è ogni superficia è puntu di sigillatura devenu esse cumpleti, fermi, stretti è senza perdite.

 

3. L'apparecchiu elettricu deve esse bè lubrificatu, oliatu à tempu è secondu i bisogni, è u dadu di u gambu di a valvula deve esse lubrificatu.

 

4. A parte elettrica deve esse in bonu statu, è evità l'erosione di l'umidità è di a polvera; s'ella hè umida, aduprate un megaohmmetru di 500V per misurà a resistenza d'isolamentu trà tutte e parte chì portanu corrente è a carcassa, è u valore ùn deve esse inferiore à o. Per l'asciugatura.

 

5. L'interruttore automaticu è u relè termicu ùn devenu micca scattà, a luce indicatrice si mostra currettamente, è ùn ci hè micca fallimentu di perdita di fase, cortocircuitu o circuitu apertu.

 

6. U statu di funziunamentu di u dispusitivu elettricu hè nurmale, è l'apertura è a chjusura sò flessibili.

 

Mantenimentu di dispositivi pneumatici

 

U travagliu di mantenimentu cutidianu di u dispusitivu pneumaticu hè generalmente micca menu di una volta à u mese. I principali cuntenuti di u mantenimentu sò:

 

1. L'aspettu hè pulitu senza accumulazione di polvere; u dispusitivu ùn deve esse contaminatu da vapore acqueo, acqua è oliu.

 

2. A sigillatura di u dispusitivu pneumaticu deve esse bona, è e superfici è i punti di sigillatura devenu esse cumpleti è fermi, stretti è senza danni.

 

3. U mecanismu di funziunamentu manuale deve esse bè lubrificatu è apre è chjude in modu flessibile.

 

4. I giunti di gas d'entrata è di uscita di u cilindru ùn devenu micca esse dannighjati; tutte e parte di u cilindru è di u sistema di tubazioni d'aria devenu esse ispezionate attentamente, è ùn ci deve esse alcuna perdita chì possa influenzà e prestazioni.

 

5. U tubu ùn hè micca permessu di esse affundatu, l'annunziatore deve esse in bonu statu, a luce indicatrice di l'annunziatore deve esse in bonu statu, è u filu di cunnessione di l'annunziatore pneumaticu o di l'annunziatore elettricu deve esse intattu senza perdite.

 

6. UvalvulaI raccordi nantu à u dispusitivu pneumaticu devenu esse in bonu statu, senza perdite, aperti in modu flessibile è avè un flussu d'aria lisciu.

 

7. Tuttu u dispusitivu pneumaticu deve esse in cundizione nurmale di travagliu, apre è chjude in modu flessibile.


Data di publicazione: 03 di ferraghju 2023