• head_banner_02.jpg

Ambiente di stallazione è precauzioni di mantenimentu di a valvola a farfalla

Valve TWSRicurdativi

Valvula a farfallaambiente di stallazione

Ambiente di installazione: i valvuli di farfalla ponu esse aduprati in l'internu o in l'esternu, ma in i medii corrosivi è in i lochi chì sò propensi à a ruggine, a combinazione di materiale currispondente deve esse usata.Per cundizioni di travagliu speciale, cunsultate Zhongzhi Valve.

Situ d'installazione: Installatu in un locu induve pò esse operatu in modu sicuru è hè faciule da mantene, inspeccionà è riparà.

Ambiente circundante: temperatura -20~ + 70, umidità sottu 90% RH.Prima di a stallazione, verificate prima se a valvula risponde à i requisiti di e cundizioni di travagliu secondu a marca di a targa di a valvula.Nota: i valvole a farfalla ùn anu micca a capacità di resiste à e diffirenzi di alta pressione.Ùn permettenu micca e valvole di farfalla per apre o cuntinuà à flussu sottu diffirenzi d'alta pressione.

 

Valvula a farfallaprima di a stallazione

Prima di a stallazione, per piacè sguassate a terra è a scala d'ossidu è altri sundries in u pipeline.Quandu si stallanu, fate attenzione à fà a direzzione di u flussu mediu coherente cù a freccia di direzzione di u flussu marcata nantu à u corpu di a valvula.

Allineate u centru di i tubi frontali è posteriori, rende i giunti di flange paralleli, è stringe i viti uniformemente.Attenti à ùn avè un stress eccessivu di tubazione nantu à a valvula di cuntrollu di u cilindru per a valvola a farfalla pneumatica.

 

Precauzioni pervalvola a farfallamantenimentu

Ispezione ogni ghjornu: verificate per perdite, rumore anormale, vibrazione, etc.

Ispezione periodica: Verificate regularmente e valvole è altri cumpunenti di u sistema per perdite, currusioni è jamming, è mantene, pulite, spolverate è caccià e macchie residuali, etc.

Ispezione di disassemblamentu: A valvula deve esse disassemblata è rivisionata regularmente.Durante u disassemblamentu è a revisione, i pezzi anu da esse lavatu di novu, a materia stranera, i macchi è i punti di ruggine deve esse eliminati, i gaskets è l'imballaggi dannuti o purtati deve esse rimpiazzati, è a superficia di sigillatura deve esse curretta.Dopu a rivisione, a valvula deve esse testata da a pressione idraulica., pò esse riutilizatu dopu avè passatu a prova.


Tempu di Postu: Dec-20-2022