• head_banner_02.jpg

Cumu allargà a vita di serviziu di a vàlvula di farfalla di fluoru

Valvola a farfalla resistente a corrosione rivestita in fluoroplasticahè di mette polytetrafluoroethylene resina (o prufilu trattatu) nant'à u muru internu di azzaru o di ferru valve farfalla parti pressure-bearing o a superficia esterna di valvola farfalla parti internu da u metudu molding (o inlay).I pruprietà unichi di e valve di farfalla contru i forti media corrosivi sò fatti in vari tipi di valve di farfalla è di vasi di pressione.

 

In i materiali anticorrosione, u PTFE hà un rendimentu eccellente senza paragone.In più di metallu fusu, fluoru elementale è idrocarburi aromatici, pò esse usatu in diverse concentrazioni di l'acidu cloridicu, l'acidu sulfuric, l'acidu nitricu, l'acqua regia, l'acidu organicu, l'oxidante forte, cuncentrazione, l'acidu diluitu alternante, l'alkali alternante è diversi agenti organici. sò reazioni casuali.Lining PTFE nant'à u muru internu di valve farfalla ùn solu supera i shortcomings di bassu forza di materiale PTFE, ma risolvi dinù u prublema di resistenza à currusioni di materiali tematica valvola farfalla.Poveru rendiment è altu costu.Inoltre, in più di a so eccellente stabilità chimica, u PTFE hà boni proprietà antifouling è anti-stick, coefficienti di attritu dinamichi è statici estremamente chjuchi, è un bonu rendimentu anti-frizione è lubrificazione.Hè utilizatu cum'è u paru di sigillatura per l'apertura è a chjusura di valvule di farfalla, è hè necessariu di riduce a superficia di sigillatura.U attritu trà e valve di farfalla pò esse ridutta, u torque operativu di a valvola di farfalla pò esse ridutta, è a vita di serviziu di u pruduttu pò esse migliurata.

 

Valvula a farfalla rivestita di fluoru, canusciutu macari comu valvola farfalla anti-corrusione, hè spessu usata in cundizioni di travagliu duri, o chimichi tossichi è dannusu, o assai currusivu vari tipi di acid-base o solventi organici.L'usu impropriu hà da risultatu in perdite ecunomiche significative è seriu per via di.L'usu currettu è u mantenimentu di a vàlvula di farfalla pò allargà a vita di serviziu di a vàlvula di farfalla di fluoru, allora chì dettagli ponu esse fatti per prutege in modu efficace?

 

1. Prima di l'usu, leghjite attentamente u manuale d'istruzzioni di a valvula di farfalla di fluoru.

 

2. Aduprà in a gamma di pressione, temperatura è mediu specificatu nantu à a targa o in u manuale.

 

3. Quandu in usu, impediscenu a valvula di farfalla in fluoru da generà un stress eccessivu di pipeline per via di i cambiamenti di temperatura, minimize i cambiamenti di temperatura, è aghjunghje articuli di espansione in forma di U prima è dopu à a valvola di farfalla.

 

4. Hè pruibitu d'utilizà a palanca per apre è chjude a valvula di farfalla di fluoru.Prestate attenzione à osservà a pusizione di l'indicazione di apertura è di chjusu è u dispusitivu limite di a valvola a farfalla rivestita di fluoru.Dopu chì l'apertura è a chjusura sò in u locu, ùn forza micca a valvula per chjude, per evità danni prematuri à a superficia di sigillatura plastica di fluoru.

 

5. Per certi media chì sò inestabile è faciuli à decompose (per esempiu, a descomposizione di certi media pruvucarà espansione di u voluminu è causanu un aumentu di pressione anormali in e cundizioni di travagliu), chì pruvucarà danni o fughe di valvola di farfalla, misure deve esse pigliatu per eliminà. o limità i fattori chì causanu a descomposizione di media inestabile..Quandu sceglite una valvola di farfalla, a valvola di farfalla di fluoru cù un dispositivu automaticu di pressu di pressione deve esse sceltu in cunsiderà i pussibuli cambiamenti in e cundizioni di travagliu causati da a descomposizione inestabile è faciule di u mediu.

 

6. Pera valvola a farfalla rivestita di fluorunantu à u pipeline cù un mediu tossicu, inflammable, splusivu è forte corrosivu, hè strettamente pruibitu di rimpiazzà l'imballu sottu pressione.Ancu se a valvula di farfalla rivestita di fluoru hà una funzione di sigillatura superiore in u disignu, ùn hè micca cunsigliatu per rimpiazzà l'imballu sottu pressione.

 

7. Per i pipelines cù un mediu di combustione spontanea, misure deve esse pigliate per assicurà chì a temperatura di l'ambienti è a temperatura di a cundizione di u travagliu ùn ponu micca più di u puntu di combustione spontanea di u mediu per prevene u periculu causatu da u sole o da u focu esternu.

 

Mediu applicabile: diverse concentrazioni di sali acid-base è certi solventi organici.


Tempu di Postu: Nov-08-2022