• head_banner_02.jpg

Cumu sceglie u materiale di sigillatura currettamente

Chì sò alcuni fatturi impurtanti da cunsiderà quandu selezziunate u materiale di sigillatura curretta per una applicazione?

 

Gran prezzu è culori qualificati

Disponibilità di sigilli

Tutti i fatturi chì influenzanu in u sistema di sigillatura: per esempiu intervallu di temperatura, fluidu è pressione

Quessi sò tutti i fatturi impurtanti per cunsiderà in u vostru sistema di sealing.Se tutti i fatturi sò cunnisciuti, serà faciule di sceglie u materiale ghjustu.

 

Ma u prerequisite hè chì u materiale deve esse durable.Dunque, a prima cosa à cunsiderà hè a prestazione tecnica.Cuminciamu cù u fattore di rendiment.

 

A vita di u sistema è u costu sò fattori impurtanti (Tianjin Tanggu Water-Seal Valve Co.,ltd) à cunsiderà.Tutti i fatturi affettanu a vostra prestazione di l'applicazione.Hè impurtante di cunsiderà i fatturi di cuncepimentu secondu l'applicazione.Questu include materiali utilizati, forme di hardware è prucessi di produzzione.Ci hè ancu fatturi ambientali per cunsiderà cumpresi: pressione, temperatura, tempu, assemblea è media.

 

elastomer

 

Elastomeri sò populari per a so bona elasticità.Nisun altru materiale hà u listessu livellu di elasticità.

 

L'altri materiali cum'è i poliuretani è i termoplastici sò assai più resistenti à a pressione di l'elastomeri.

 

I materiali di gomma ponu esse aduprati in una varietà di applicazioni diverse.

 

 

E proprietà meccaniche impurtanti includenu

 

elasticità

durezza

forza di trazione

Altre caratteristiche impurtanti includenu

 

Set di cumpressione

 

resistenza à u calore

 

flessibilità à bassa temperatura

 

cumpatibilità chimica

 

Anti-aging

 

resistenza à l'abrasione

橡胶图.jpg

A funzione più impurtante hè l'elasticità di u materiale di gomma.Sapemu più nantu à questu.

L'elasticità hè u risultatu di vulcanizazione.I materiali elastomerichi, cum'è a gomma vulcanizzata, tornanu à a so forma originale si sò deformati.

 

I materiali inelastici, cum'è a gomma senza vulcanizazione, ùn torneranu micca à u so statu originale si sò deformati.Vulcanizazione (per esempiuvalvola a farfalla a doppia flangia) hè u prucessu di cunvertisce a gomma in un materiale elastomericu.

 

A selezzione di elastomeri hè principalmente basatu nantu à:

 

intervallu di temperatura di travagliu

 

Resistenza à i liquidi è i gasi

 

Resistenza à l'intemperie, l'ozone è i raghji UV

橡胶图2

A selezzione di elastomeri hè principalmente basatu nantu à:

 

intervallu di temperatura di travagliu

 

Resistenza à i liquidi è i gasi

 

Resistenza à l'intemperie, l'ozone è i raghji UV

Sei fattori chì deve esse cunsideratu quandu selezziunate i materiali di a superficia di sigillatura di a valvula

A superficia di sigillatura hè a superficia di travagliu più criticavalvula, a qualità di a superficia di sigillatura influenza direttamente a vita di serviziu di uvalvula, è u materiale di a superficia di sigillatura hè un fattore impurtante per assicurà a qualità di a superficia di sigillatura.Per quessa, i seguenti fattori deve esse cunsideratu quandu selezziunate u materiale di a superficia di sigillatura di a valvula:

 

Resistenza à a corrosione."Corrusione" hè u prucessu in u quale a superficia di a superficia di sigillatura hè dannata sottu l'azzione di u mediu.Se a superficia di a superficia di sigillatura hè corroduta, a prestazione di sigillatura ùn pò esse garantita, cusì u materiale di a superficia di sigillatura deve esse resistente à a corrosione.A resistenza à a corrosione di un materiale dipende principalmente da a cumpusizioni di u materiale è a so stabilità chimica.

 

Anti-abrasione."Scratch" si riferisce à i danni causati da l'attrito di u materiale durante u muvimentu relative di a superficia di sigillatura.Stu tipu di dannu inevitabbilmente causarà danni à a superficia di sigillatura.Dunque, u materiale di a superficia di sigillatura deve avè boni proprietà anti-scratch, soprattuttu per i valvole di gate.A resistenza di scratch di un materiale hè spessu determinata da e proprietà internu di u materiale.

 

Resistenza à l'erosione."Erosione" hè u prucessu di distruzzione di a superficia di sigillatura quandu u mediu passa per a superficia di sigillatura à alta velocità.Stu tipu di dannu hè più evidenti nantu à i valvuli di throttle è i valdi di sicurezza utilizati in media di vapore à alta temperatura è alta pressione, è hà un grande impattu nantu à i danni di u rendiment di sigillatura.Per quessa, a resistenza à l'erosione hè ancu unu di i requisiti impurtanti per i materiali di superficia di sigillatura.

 

Si deve avè una certa durezza, è a durezza scenderà assai sottu à a temperatura di travagliu specificata.

 

U coefficient di espansione lineale di a superficia di sigillatura è u materiale di u corpu deve esse simili, chì hè più impurtante per a struttura di l'anellu di sigillatura, per evità un stress extra è loosening à alta temperatura.

 

Adupratu in cundizioni d'alta temperatura, deve esse abbastanza anti-ossidazione, resistenza à a fatigue termica è prublemi di ciclu termale.

 

In e circustanze attuali, hè difficiule di truvà un materiale di superficia di sigillatura chì risponde cumplettamente à i requisiti sopra.Pudemu solu fucalizza nantu à scuntrà i bisogni di certi aspetti secondu diversi tipi di valvula è usi.Per esempiu, i valvuli utilizati in i media d'alta veloce duveranu prestu una attenzione particulari à e esigenze di resistenza à l'erosione di a superficia di sigillatura;è quandu u mediu cuntene impurità solidi, u materiale di a superficia di sigillatura cù una durezza più alta deve esse sceltu.


Tempu di Postu: Mar-08-2023