• head_banner_02.jpg

Differenzi è cumuna trà valves gate, valves ball, e valves farfalla

A diffarenza trà a valvola di porta, a valvola a sfera è a valvola a farfalla:

1. Valvula di porta

Ci hè un pianu pianu in u corpu di a valvula chì hè perpendiculare à a direzzione di u flussu di u mediu, è u pianu pianu hè alzatu è calatu per rializà l'apertura è a chjusa.

Features: bona ermeticità, resistenza à i fluidi chjuchi, forza di apertura è di chjusu, una larga gamma di usi, è un certu rendimentu di regulazione di u flussu, generalmente adattatu per pipeline di grande diametru.

2. Valvula di sfera

Una bola cù un pirtusu in u mità hè aduprata cum'è u core di a valvula, è l'apertura è a chjusa di a valvula sò cuntrullati da a rotazione di a bola.

Features: Paragunatu cù a valvula di porta, a struttura hè più simplice, u voluminu hè chjucu, è a resistenza di u fluidu hè chjuca, chì pò rimpiazzà a funzione di a valvola di porta.

3. Valvula a farfalla

A parte di apertura è chjusu hè una valvula in forma di discu chì gira intornu à un assi fissu in u corpu di a valvula.

Features: Struttura simplice, taglia chjuca, pesu ligeru, adattatu per fà valvule di diametru più grande.Be utilizatu per trasportu acqua, aria, gasu è altri media.

 

Terra cumuna:

A piastra di valvula dia valvola a farfallaè u core di a valvula di a valvola di bola giranu intornu à u so assi;a piastra di valvula dia valvola di portasi move nantu à l'assi;a valvula a farfalla è a valvola di a porta ponu aghjustà u flussu attraversu u gradu di apertura;a valvula di bola ùn hè micca cunvenuta per fà questu.

1. A superficia di sigillatura di a valvula di bola hè sferica.

2. A superficia di sigillatura dia valvola a farfallahè una superficia cilindrica anulare.

3. A superficia di sealing di a valvula di a porta hè pianu.


Tempu di post: 20-oct-2022