• head_banner_02.jpg

Differenza trà valvola a farfalla di sigillatura morbida è valvola a farfalla di sigillatura dura

Valvula a farfalla a tenuta dura

A sigillatura dura di a valvola a farfalla si riferisce à chì i dui lati di a coppia di sigillatura sò fatti di materiali metallici o altri materiali duri.U funziunamentu di sigillatura di stu tipu di sigillo hè poviru, ma hà una resistenza à alta temperatura, resistenza à l'usura è un bonu rendimentu meccanicu.Per esempiu: steel + steel;Steel + ramu;Steel + grafite;Steel + alliage steel.L'azzaru quì pò ancu esse ghisa, ghisa, azzaru in lega o alliata per a superficia è spraying.

 

Valvola a farfalla a tenuta molle

U sigillu molle di a valvola a farfallasi riferisce à chì un latu di u paru di sigillatura hè fattu di materiali metallichi, è l'altru latu hè fattu di materiali elastichi non metallichi.U funziunamentu di sigillatura di stu tipu di sigillo hè bonu, ma ùn hè micca resistente à a temperatura alta, faciule da portà, è hà un rendimentu miccanicu poveru, cum'è: acciaio + gomma;Steel + PTFE, etc.

 

U sediu di sigillatura molle hè fattu di materiali non metallichi cù una certa forza, durezza è resistenza à a temperatura.Cù un bonu rendimentu, pò ottene una fuga zero, ma a so vita di serviziu è l'adattabilità à a temperatura sò relativamente poveri.U sigellu duru hè fattu di metallu, è a prestazione di sigillatura hè relativamente povera.Ancu s'è certi pruduttori dichjaranu chì a fuga zero pò esse ottenuta.U sigillu morbidu ùn pò micca risponde à i requisiti di prucessu per certi materiali corrosivi.Segellu duru pò risolve u prublema, è questi dui sigilli ponu cumplementarii.In quantu à a prestazione di sigillatura, a sigillatura morbida hè relativamente bona, ma avà a prestazione di sigillatura di a sigillatura dura pò ancu risponde à i requisiti currispondenti.I vantaghji di a sigillatura morbida sò una bona prestazione di sigillatura, mentre chì i svantaghji sò facili invechje, usura è vita di serviziu curta.U sigellu duru hà una longa vita di serviziu, ma a so prestazione di sigillatura hè relativamente peghju chè quella di u sigillu morbidu.

 

I differenzi strutturali sò principalmente i seguenti:

1. Differenzi strutturale

Valvole a farfalla a tenuta morbidasò soprattuttu di tippu di ligna media, mentri valvole di farfalla di sigillatura dura sò soprattuttu di tipu eccentricu unicu, eccentricu doppiu è triplu eccentricu.

2. Resistenza a temperatura

U sigillu morbidu hè adupratu in un ambiente di temperatura normale.U sigellu duru pò esse usatu in bassa temperatura, temperatura normale, alta temperatura è altri ambienti.

3. Pressione

Soft sigillo bassu pressione - pressione nurmale, sigillo duru pò ancu esse usatu in cundizioni di travagliu cum'è media è alta pressione.

4. Prestazione di sigillatura

A prestazione di sigillatura di a valvola a farfalla di sigillatura molle è a valvola a farfalla di sigillatura dura tri eccentrica hè megliu.A valvola a farfalla tri eccentrica pò mantene una bona sigillatura sottu alta pressione è ambiente à alta temperatura.

 

In vista di e caratteristiche sopra, uvalvola a farfalla a tenuta mollehè adattatu per l'apertura è a chjusura bidirezionale è l'aghjustamentu di i tubi di ventilazione è di rimozione di polvera, trattamentu di l'acqua, industria ligera, petroleum, industria chimica è altre industrii.A valvola a farfalla di sigillatura dura hè principalmente aduprata per u riscaldamentu, l'approvvigionamentu di gas, u gasu, l'oliu, l'acidu è l'ambiente alkali.

 

Cù l'usu largu di valvola a farfalla, e so caratteristiche di installazione còmuda, mantenimentu convenientu è struttura simplice diventanu sempre più evidenti.Valvole a farfalla elettriche a tenuta molle, valves a farfalla pneumatica soft seal, valves farfalla sigillu duru, etc. sò cuminciatu à rimpiazzà valves gate elettriche, valves globu, etc in più è più occasioni.


Tempu di Postu: Oct-08-2022