• head_banner_02.jpg

I difetti cumuni è l'analisi di a causa di e valvole di trattamentu d'acqua

Dopu chì a valvula hè stata corsa in a reta di pipeline per un periudu di tempu, parechji fallimenti saranu.U numaru di ragiuni per u fallimentu di a valvula hè ligata à u numeru di parti chì custituiscenu a valvula.Se ci sò più parte, ci saranu più fallimenti cumuni;A stallazione, u funziunamentu di e cundizioni di travagliu è u mantenimentu sò ligati l'un à l'altru.In generale, i fallimenti cumuni di e valvole non motorizzate ponu esse divisu à pocu pressu in e seguenti quattru categurie.

 

1. Uvalvulacorpu hè dannatu è ruptured

 

Motivi per i danni di u corpu di a valvula è a rottura: Diminuzione di a resistenza di corrosionevalvulamateriale;stabilimentu di fundazione di pipeline;grandi cambiamenti in a pressione di a rete di tubi o a diferenza di temperatura;martellu d'acqua;funziunamentu impropriu di chjusi valves, etc.

 

A causa esterna deve esse eliminata in u tempu è u listessu tipu di valvula o valvula deve esse rimpiazzata.

 

2. fallimentu di trasmissione

 

I fallimenti di a trasmissione spessu si manifestanu cum'è steli appiccicati, funziunamentu rigidu o valve inoperabili.

 

I mutivi sò: uvalvulahè rusted dopu à esse chjusu per un bellu pezzu;u filu di a vàlvula di a valvola o a noce di u gambu hè dannatu da a stallazione è u funziunamentu impropriu;a porta hè appiccicata in u corpu di a valvula da materia stranera;Uvalvulaa vite di stem è u filu di nut di valve sò misaligned, loosened, and gripped;l'imballu hè pressatu troppu strettu è a valvula hè chjusa;u gambu di valvula hè imbuttatu à morte o stuck da u membru di chjusu.

 

Durante u mantenimentu, a parte di trasmissione deve esse lubrificata.Cù l'aiutu di una chjave, è ligeramente tapping, u fenomenu di jamming è jacking pò esse eliminati;ferma l'acqua per mantenimentu o rimpiazzà a valvula.

 

3. Pover valve apertura è chjusu

 

U poviru apertura è chjusu di uvalvulahè manifestatu da u fattu chì a valvula ùn pò esse apertu o chjusu, è uvalvulaùn pò micca funzionà normalmente.

 

I mutivi sò: uvalvulau troncu hè corrodutu;a porta hè stuck o rusted quandu a porta hè chjusa per un bellu pezzu;a porta cascà;materia stranera hè appiccicata in a superficia di sigillatura o groove di sigillatura;a parte di trasmissione hè purtata è bluccata.

 

Quandu scontru e situazioni sopra, pudete riparà è lubricate e parti di trasmissione;apre è chjude a valvula ripetutamente è scossa oggetti stranieri cù l'acqua;o rimpiazzà a valvula.

 

4. Uvalvulas'infiltra

 

A fuga di a valvula hè manifestata cum'è: fuga di u core di a valvula;perdita di a glandula;perdita di u pad di gomma flange.

 

I ragiuni cumuni sò: u gambu di a valvula (valve shaft) hè purtatu, corroded è sbucciatu, pitture è sparghje appariscenu nantu à a superficia di sigillatura;u sigillo hè invechjatu è perdite;i bulloni di glàndula è i bulloni di cunnessione di a flange sò allentati.

 

Durante u mantenimentu, u mediu di sigillatura pò esse aghjuntu è rimpiazzatu;novi noci ponu esse rimpiazzati per riajustà a pusizione di i bulloni di fissazione.

 

Ùn importa micca u tipu di fallimentu, s'ellu ùn hè micca riparatu è mantinutu in u tempu, pò causà perdite di risorse d'acqua, è ancu di più, causanu a paralizazione di tuttu u sistema.Per quessa, u persunale di mantenimentu di a valvula deve esse cunuscenza di e cause di fallimenti di valvola, esse capace di aghjustà è operate valve in modu proficiente è precisu, trattà cù diversi fallimenti d'urgenza in una manera puntuale è decisiva, è assicurà u funziunamentu normale di a reta di tubi di trattamentu d'acqua.

Tianjin Tanggu Water-Seal Valve Co.,Ltd


Tempu di Postu: Feb-24-2023