• head_banner_02.jpg

Verificate u principiu di funziunamentu di a valvula, classificazione è precauzioni di stallazione

Cumu funziona a valvula di cuntrollu

Uvalvula di cuntrollu hè utilizatu in u sistema di pipeline, è a so funzione principale hè di impedisce u backflow di u mediu, a rotazione inversa di a pompa è u so mutore di guida, è a scaricazione di u mediu in u cuntinuu.

Valvule di cuntrollu pò ancu esse aduprata nantu à e linee chì furniscenu sistemi ausiliari induve a pressione pò suscitarà sopra à a pressione di u sistema principale.Valvula di cuntrollu pò esse appiicata à pipeline di diversi media secondu diversi materiali.

A vàlvula di cuntrollu hè stallata nantu à u pipeline è diventa unu di i cumpunenti fluidi di u pipeline cumpletu.U prucessu di apertura è chjusu di u discu di a valvula hè influinzatu da u statu di flussu transitoriu di u sistema in quale si trova;in turnu, i carattiristichi chjusi di u discu valve sò Hè un effettu nant'à u statu di flussu fluidu.

 

Verificate a classificazione di a valvula

1. Valvula di cuntrollu basculante

U discu di a vàlvula di cuntrollu swing hè in forma di discu è gira intornu à l'arbulu di u canali di u sediu di a valvula.Perchè u canali in a vàlvula hè simplificatu, a resistenza di u flussu hè più chjuca di quella di a vàlvula di cuntrollu di l'elevatore.Hè adattatu per bassi flussi è cambiamenti infrequenti in u flussu.Tuttavia, ùn hè micca adattatu per u flussu pulsante, è a so prestazione di sigillatura ùn hè micca bè cum'è quella di u tippu di elevazione.

A vàlvula di cuntrollu swing hè divisa in trè tippi: tippu unicu-lobu, tipu doppiu-lobu è tipu multi-lobu.Sti trè forme sò principarmenti divisu sicondu u diamitru di valvula.

2. Lift valve check

Una vàlvula di cuntrollu in quale u discu di a valvula scorre longu à a linea centrale verticale di u corpu di a valvula.A vàlvula di verificazione di l'elevatore pò esse installata solu nantu à una pipeline horizontale, è una bola pò esse usata per u discu di a valvula nantu à una valvola di cuntrollu di pocu diametru d'alta pressione.A forma di u corpu di a valvula di a valvola di cuntrollu di l'elevazione hè uguale à quella di a valvola di globu (pò esse usata in cumunu cù a valvola di globu), cusì u so coefficient di resistenza à u fluidu hè più grande.A so struttura hè simile à a valvula di u globu, è u corpu di a valvula è u discu sò listessi cum'è a valvula di globu.

3. Valvula di cuntrollu di farfalla

Una vàlvula di cuntrollu in quale u discu gira intornu à un pin in u sediu.A vàlvula di cuntrollu di discu hà una struttura simplice è pò esse installata solu nantu à u pipeline horizontale, è u rendiment di sigillatura hè poviru.

4. Valvula di cuntrollu Pipeline

Una valvula in quale u discu scorri longu u centru di u corpu di a valvula.Pipeline check valve hè una nova valvula.Hè chjuca in grandezza, ligera in pesu è bona in tecnulugia di trasfurmazioni.Hè una di e direzzione di sviluppu di a valvula di cuntrollu.Tuttavia, u coefficient di resistenza à u fluidu hè un pocu più grande di quellu di a vàlvula di cuntrollu swing.

5. Valvula di cuntrollu di cumpressione

Stu tipu di valvula hè aduprata cum'è valvola d'acqua di alimentazione di caldaia è valvola di cut-off di vapore, hà a funzione integrata di valvola di cuntrollu di elevazione è valvola di globu o valvola d'angolo.

Inoltre, ci sò qualchi valve di cuntrollu chì ùn sò micca adattati per a stallazione di l'outlet di pompa, cum'è a valvola di pede, u tipu di primavera, u tipu Y, etc.

 


Tempu di post: Jul-06-2022