• head_banner_02.jpg

Tecnulugia di colata di grande valvola a farfalla

1. Analisi strutturale

(1) Questuvalvola a farfallahà una struttura circular in forma di torta, a cavità interna hè cunnessa è sustinuta da 8 nervature di rinforzu, u topu Φ620 comunica cù a cavità interna, è u restu di uvalvulahè chjusu, u core di sabbia hè difficiule di riparà è faciule da deformà.Sia l'escavazione è a pulizia di a cavità interna portanu grandi difficultà, cum'è mostra in Figura 1.

16

 

U gruixu di u muru di i castings varieghja assai, u gruixu massimu di u muru righjunghji 380 mm, è u gruixu minimu di u muru hè solu 36 mm.Quandu u casting hè solidificatu, a differenza di temperatura hè grande, è u shrinkage irregolare pò facilmente pruduce cavità shrinkage è difetti di porosità shrinkage, chì pruvucarà infiltrazioni d'acqua in a prova idraulica.

2. Prucessu di disignu:

 

(1) A superficia di separazione hè mostrata in a Figura 1. Mettite l'estremità cù buchi nantu à a casella superiore, fate un core di sabbia sana in a cavità media, è allungate a testa di u core in modu adattatu per facilità a fissazione di u core di sabbia è u muvimentu di u core di sabbia quandu a scatula hè vultata.Stabile, a lunghezza di a testa di u core cantilever di i dui buchi ciechi nantu à u latu hè più longa di a lunghezza di u pirtusu, cusì chì u centru di gravità di tuttu u core di sabbia hè biased à u latu di a testa di u core per assicurà chì core di sabbia hè fissu è stabile.

 

Un sistema di versazione semi-chjusu hè aduttatu, ∑F internu: ∑F horizontale: ∑F straight=1:1.5:1.3, u sprue usa un tubu ceramicu cù un diametru internu di Φ120, è dui pezzi di 200 × 100 × 40mm refrattarii. i mattoni sò posti à u fondu per impediscenu u ferru fusu da direttamente Per u muffa di sabbia d'impattu, un filtru di ceramica 150 × 150 × 40 hè stallatu à u fondu di u corridore, è 12 tubi di ceramica cù un diametru internu di Φ30 sò usati per u corridore internu per cunnette uniformemente à u fondu di u casting attraversu u cisterna di cullizzioni d'acqua à u fondu di u filtru per furmà un schema di versazione di fondu, cum'è mostra in Figura 2 Essence

1682739060088

(3) Pone 14 ∮20 fori d'aria di cavità in u moldu superiore, mette un foru di ventilazione Φ200 di sabbia in u centru di a testa di u core, mette u ferru friddu in e parti grossi è grandi per assicurà a solidificazione equilibrata di u casting, è utilizate u Principiu di espansione grafitizazione per annullà U riser di alimentazione hè utilizatu per migliurà u rendiment di u prucessu.A dimensione di a scatula di sabbia hè 3600 × 3600 × 1000 / 600 mm, è hè saldata cù una piastra d'acciaio di 25 mm di spessore per assicurà a forza è a rigidità abbastanza, cum'è mostra in a Figura 3.

1682739107107

3. Prucessu cuntrollu

 

(1) Mudelle: Prima di mudele, aduprate un campione standard di Φ50 × 50mm per pruvà a forza di compressione di a sabbia di resina ≥ 3.5MPa, è stringhje u ferru friddu è u corridore per assicurà chì u muffa di sabbia hà una forza abbastanza per cumpensà u grafite pruduttu. quandu u ferru fusu solidifies espansione chimica, è impediscenu u ferru fusu da impacting la parti runner per un longu tempu à causari lavare sabbia.

 

Creazione di u core: U core di sabbia hè divisu in 8 parti uguali da 8 coste di rinforzu, chì sò cunnessi attraversu a cavità media.Ùn ci hè micca altre parti di supportu è di scarico eccettu a testa centrale media.Sè u core di sabbia ùn pò esse fissu è Exhaust, displacement core di sabbia è i buchi d'aria apparsu dopu à versà.Perchè l'area generale di u core di sabbia hè grande, hè divisu in ottu parti.Deve avè abbastanza forza è rigidità per assicurà chì u core di sabbia ùn serà micca danatu dopu a liberazione di u moldu, è ùn serà micca danatu dopu à versà.A deformazione si trova, in modu à assicurà u gruixu uniforme di u muru di u casting.Per questu mutivu, avemu fattu apposta un ossu di u core speciale, è l'aghjunghje nantu à l'ossu di u core cù una corda di ventilazione per caccià u gasu d'escapamentu da a testa di u core per assicurà a compattezza di u muffa di sabbia quandu face u core.Comu mostra in a Figura 4.

1682739164796

(4) Scatola di chjude: Cunsiderendu chì hè difficiule di pulizziari a sabbia in a cavità interna di a valvola a farfalla, tuttu u core di sabbia hè dipintu cù dui strati di pittura, a prima capa hè spazzolata cù pittura di zirconiu à base d'alcohol (gradu Baume). 45-55), è a prima capa hè dipinta è brusgiata.Dopu à l'asciugatura, pitture a seconda capa cù pittura di magnesiu à base d'alcohol (Baume degree 35-45) per impediscenu u casting da aderisce à a sabbia è a sinterizzazione, chì ùn pò micca esse pulita.A parte di a testa di u core hè appesa nantu à a pipa d'acciaio Φ200 di a struttura principale di l'ossu core cù trè viti M25, fissatu è chjusu cù a scatula di sabbia di u muffa superiore cù tappi di viti è verificatu se u gruixu di u muru di ogni parte hè uniforme.

 

4. Prucessu di melting and pouring

 

(1) Aduprà Benxi low-P, S, Ti high-quality Q14/16# pig iron, è aghjunghje à un rapportu di 40% ~ 60%;elementi traccia cum'è P, S, Ti, Cr, Pb, etc. sò strettamente cuntrullati in scrap steel, è ùn sò micca permessi di ruggine è oliu, u rapportu d'addizione hè 25% ~ 40%;a carica rinviata deve esse pulita per spargitura prima di l'usu per assicurà a pulizia di a carica.

 

(2) Cuntrolla di cumpunenti principali dopu à furnace: C: 3.5-3.65%, Si: 2.2%-2.45%, Mn: 0.25%-0.35%, P≤0.05%, S: ≤0.01%, Mg (residu): 0.035% ~ 0,05%, sottu à a premisa di assicurà spheroidization, u limitu più bassu di Mg (residuali) deve esse pigliatu quantu pussibule.

 

(3) Trattamentu di inoculazione di Spheroidization: spheroidizzatori di bassa magnesiu è di terra rara sò usati, è u rapportu d'addizione hè 1,0% ~ 1,2%.Trattamentu di spheroidization di u metudu di flushing cunvinziunali, 0,15% di inoculazione una volta hè cupartu nantu à u nodulizer à u fondu di u pacchettu, è a spheroidization hè cumpleta.A slag hè poi subcontrata per l'inoculazione secundaria di 0,35%, è l'inoculazione di flussu di 0,15% hè realizatu durante u pouring.

 

(5) U prucessu di versazione rapida di bassa temperatura hè aduttatu, a temperatura di versazione hè 1320 ° C ~ 1340 ° C, è u tempu di versazione hè 70 ~ 80 s.U ferru fusu ùn pò micca esse interrottu durante u pouring, è a tazza sprue hè sempre piena per impediscenu chì u gasu è l'inclusioni sò implicati in u moldu attraversu u corridore.cavità.

5. Casting risultati test

 

(1) Pruvate a forza di trazione di u bloccu di prova cast: 485MPa, allungamentu: 15%, durezza Brinell HB187.

 

(2) U tassu di spheroidization hè 95%, a dimensione di grafite hè di gradu 6, è a perlita hè 35%.A struttura metalografica hè mostrata in Figura 5.

 

(3) Nisun difetti registrabili sò stati trovati in a rilevazione di difetti secundarii UT è MT di parti impurtanti.

 

(4) L'apparizione hè piatta è liscia (vede Figura 6), senza difetti di casting cum'è inclusioni di sabbia, inclusioni di slag, chjusi friddi, etc., u gruixu di u muru hè uniforme, è e dimensioni risponde à i bisogni di i disegni.

 

(6) A prova di pressione idraulica di 20 kg / cm2 dopu a trasfurmazioni ùn hà micca mostratu alcuna fuga

1

6. Cunclusioni

 

Sicondu e caratteristiche strutturali di sta valvola a farfalla, u prublema di deformazione inestabile è faciule di u grande core di sabbia in u mediu è a pulizia di sabbia difficiuli hè risolta enfatizendu u disignu di u pianu di prucessu, a pruduzzione è a fissazione di u core di sabbia è l'usu di rivestimenti di zirconiu.A stallazione di i buchi di ventu evita a pussibilità di pori in i castings.Da u sistema di cuntrollu di carica di furnace è runner, a schermu di filtru di ceramica in schiuma è a tecnulugia di ingate ceramica sò aduprate per assicurà a purità di u ferru fusu.Dopu à parechji trattamenti di inoculazione, a struttura metallografica di i castings è diverse A prestazione cumpleta hà righjuntu i requisiti standard di i clienti

DaTianjin Tanggu Water-seal valve Co.,ltd. Valvula a farfalla, valvola a porta, Filtro à Y, Valvula di cuntrollu di doppia piastra waferfabricazione.


Postu tempu: Apr-29-2023