• head_banner_02.jpg

Pudete mischjà e valvule di globu è e valvole di porta?

Valvule à globu, valvole a porta, valvole a farfalla, valvole di cuntrollu è valvole a sfera sò tutti cumpunenti di cuntrollu indispensabile in diversi sistemi di tubazioni oghje.Ogni valvula hè diversu in l'apparenza, a struttura è ancu l'usu funziunale.In ogni casu, a valvula di u globu è a valvula di a porta anu qualchì similarità in l'apparenza, è à u stessu tempu anu a funzione di truncazione in u pipeline, cusì ci saranu assai amici chì ùn anu micca assai cuntattu cù a valvula per cunfundà i dui.In fatti, s'è vo circate attentamente, a diffarenza trà a valvula di u globu è a valvula di a porta hè sempre abbastanza grande.

  • Struttura

In u casu di spaziu di stallazione limitatu, hè necessariu attentu à a selezzione di:

A vàlvula di a porta pò esse strettamente chjusa cù a superficia di sigillatura affittendu a pressione media, per ottene l'effettu di senza fuga.Quandu apre è chjude, a bobina di a valvola è a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula sò sempre in cuntattu l'una cù l'altru è si strofinanu l'una à l'altra, cusì a superficia di sigillatura hè faciule d'usà, è quandu a valvola di a porta hè vicinu à chjude, a diferenza di pressione trà. a fronte è u spinu di u pipeline hè assai grande, facendu chì a superficia di sigillatura porta più seriu.

A struttura di a vàlvula di a porta serà più cumplessa chè a vàlvula di u globu, da u puntu di vista di l'apparenza, in u casu di u stessu calibre, a vàlvula di a porta hè più altu ch'è a vàlvula di u globu, è a vàlvula di u globu hè più longa cà a valvola di u globu. .Inoltre, a valvula di a porta hè divisa in bastone luminoso è bastone scuru.A valvula globu ùn hè micca.

  • U travagliu

Quandu a valvula di u globu hè aperta è chjusa, hè un tippu di gamba crescente, vale à dì, a rota di a manu hè rotata, è a rota di a manu farà movimenti di rotazione è di elevazione inseme cù u gambo di a valvola.A vàlvula di a porta hè di vultà u volante, in modu chì u troncu faci un muvimentu di elevazione, è a pusizione di u volante stessu ferma invariata.

I tassi di flussu varienu, cù e valvole di porta chì necessitanu una chjusura completa o completa, mentre chì e valvule di globu ùn anu micca.A vàlvula di globu hà una direzzione specifica di entrata è di uscita, è a vàlvula di porta ùn hà micca esigenze di direzzione d'importazione è di esportazione.

Inoltre, a valvula di a porta hè solu aperta o cumplettamente chjusa dui stati, l'apertura di a porta è a chjusa di u colpu hè assai grande, u tempu di apertura è chjusu hè longu.U colpu di u muvimentu di a valvula di a valvola di u globu hè assai più chjucu, è a valvula di a valvola di u globu pò piantà in un certu locu in muvimentu per l'ajustamentu di u flussu.A vàlvula di porta pò esse usata solu per u troncu è ùn hà micca altra funzione.

  • Prestazione

A valvula globu pò esse usata per u troncu è a regulazione di u flussu.A resistenza di u fluidu di a valvula di u globu hè relativamente grande, è hè più laboriosa per apre è chjude, ma perchè a piastra di a valvula hè corta da a superficia di sigillatura, a corsa di apertura è di chjude hè corta.

Perchè a vàlvula di a porta pò esse solu aperta è completamente chjusa, quandu hè completamente aperta, a resistenza di u flussu mediu in u canali di u corpu di a valvula hè quasi 0, cusì l'apertura è a chjusa di a vàlvula serà assai risparmiu di travagliu. ma a piastra di a porta hè luntanu da a superficia di sigillatura, è u tempu di apertura è chjusu hè longu.

  • Installazione è direzzione di flussu

L'effettu di a vàlvula di a porta chì scorri in e duie direzzione hè u listessu, è ùn ci hè micca bisognu di a direzzione di l'ingaghjamentu è di l'outlet di a stallazione, è u mediu pò flussu in i dui sensi.A vàlvula di globu deve esse stallata in stretta cunfurmità cù a direzzione di l'identificazione di freccia di u corpu di a valvola, è ci hè una disposizione chjara nantu à a direzzione di l'importazione è l'esportazione di a valvola di u globu, è a direzzione di u flussu di a valvola di u globu "tre à. " in Cina hè da cima à fondu.

A valvula di u globu hè bassa è alta, è da l'esternu ci sò tubi evidenti chì ùn sò micca in un livellu di fasi.U corridore di a valvola di a porta hè nantu à una linea horizontale.U colpu di a valvula di a porta hè più grande di quella di a valvola di u globu.

Da a perspettiva di a resistenza di u flussu, a resistenza di u flussu di a valvola di a porta hè chjuca quandu hè completamente aperta, è a resistenza di u flussu di a valvola di stop di carica hè grande.U coefficient di resistenza à u flussu di a vàlvula di a porta ordinaria hè di circa 0,08 ~ 0,12, a forza di apertura è di chiusura hè chjuca, è u mediu pò scorri in duie direzzione.A resistenza di flussu di e valvole di chjude ordinariu hè 3-5 volte quella di e valvole di porta.Quandu apre è chjude, hè necessariu di furzà a chjusura per ottene u sigillu, a bobina di a valvula di a valvula di u globu hè solu in cuntattu cù a superficia di sigillatura quandu hè cumplettamente chjusa, cusì l'usura di a superficia di sigillatura hè assai chjuca, perchè u flussu di a forza principale hà bisognu di aghjunghje l'attuatore Di a valvula di u globu deve esse attentu à l'ajustamentu di u mecanismu di cuntrollu di torque.

A valvula di u globu hà duie manere di stallazione, unu hè chì u mediu pò entre da sottu à a bobina di a valvula, u vantaghju hè chì quandu a valvula hè chjusa, l'imballu ùn hè micca sottu pressione, a vita di serviziu di l'imballaggio pò esse allargata, è u travagliu di rimpiazzà l'imballu pò esse realizatu sottu pressione in u pipeline davanti à a valvula;U svantaghju hè chì u torque di guida di a valvula hè grande, chì hè di circa 1 volte quellu di u flussu superiore, è a forza axial di a valvola hè grande, è a valvula hè faciule per curvarle.

Per quessa, stu metudu hè generalmente adattatu solu per valvule di globu di diametru chjucu (DN50 o menu), è e valvole di globu sopra DN200 sò scelti per u modu di media chì scorri da sopra.(Vàvule chjusu elettricu in generale aduprà u mediu per entre da sopra.) U svantaghju di a manera chì i media entra da quì sopra hè esattamente u cuntrariu di a manera chì entra sottu.

  • Sigillatura

A superficia di sigillatura di a valvula di u globu hè una piccula parte trapezoidale di u core di a valvula (specificamente fighjate à a forma di u core di a valvola), una volta chì u core di a valvula hè cascata, hè equivalente à a chjusa di a valvula (se a differenza di pressione hè grande, di sicuru, l'arrestu ùn hè micca strettu, ma l'effettu inversu ùn hè micca male), a valvula di a porta hè sigillata da u latu di a piastra di a porta di u core di a valvola, l'effettu di sigillatura ùn hè micca bonu cum'è a valvula di u globu, è u core di a valvula serà. ùn cascà micca cum'è a valvula di u globu.

 


Postu tempu: Apr-01-2022