• head_banner_02.jpg

Valvole a farfalla: Differenza trà Wafer è Lug

valvola a farfalla

Tipu di wafer

+Liggeru
+U più prezzu
+Installazione faciule

-Flange di tubi necessarie
-Più difficiuli di centru
-Ùn hè micca adattatu cum'è valvola finale
In u casu di una vàlvula di farfalla in stile Wafer, u corpu hè annular cù uni pochi di buchi centranti non-tapped.Certi tipi di Wafer anu dui, mentre chì altri anu quattru.

I bulloni di flange sò inseriti à traversu i fori di bulloni di e duie flange di pipa è i buchi di centru di a valvola a farfalla.Stringhjendu i bulloni di flange, i flange di pipa sò tirati l'una versu l'altru è a valvola a farfalla hè chjappata trà e flange è mantene in u locu.


Tipu di lug

+Adatta cum'è valvola finale *
+Più faciule à centru
+Meno sensibile in casu di grandi differenze di temperatura

-Più pesante cù dimensioni più grande
-Più caru
In u casu di una valvola a farfalla in stile Lug, ci sò i cosiddetti "orecchi" nantu à tutta a circunferenza di u corpu in quale i fili sò stati tappati.In questu modu, a valvola a farfalla pò esse stretta contr'à ognuna di e duie flange di tubu per mezu di 2 bulloni separati (unu da ogni latu).

Perchè a valvula a farfalla hè attaccata à ogni flange da i dui lati cù bulloni separati, più brevi, a chance di rilassazione per espansione termale hè più chjuca chè cù una valvola di stile Wafer.In u risultatu, a versione Lug hè più adattata per l'applicazioni cù grande differenze di temperatura.

* In ogni casu, quandu u vavle Lug-stile hè utilizatu cum'è a valvola finale, unu deve esse attentu perchè a maiò parte di e valvole a farfalla Lug-stile avarà una pressione massima permessa più bassa cum'è a valvola finale chì a so classa di pressione "normale" indica.


Tempu di Postu: Dec-14-2021