• head_banner_02.jpg

Vantaghji è disadvantages di vari Valves

Valvula di porta: Una valvula di porta hè una valvula chì usa una porta (plata di porta) per move verticalmente longu l'assi di u passaghju.Hè principarmenti utilizatu in pipelines per isolà u mediu, vale à dì, completamente apertu o cumpletamente chjusu.In generale, e valvole di porta ùn sò micca adattati per a regulazione di u flussu.Puderanu esse aduprati sia per l'applicazioni di a bassa temperatura è di l'alta temperatura è di pressione, secondu u materiale di a valvula.

 

In ogni casu, i vàlvuli di porta ùn sò generalmente micca usati in pipelines chì trasportanu slurry o media simili.

Vantaggi:

Bassa resistenza à u fluidu.

 

Richiede un torque minore per l'apertura e la chiusura.

 

Pò esse usatu in sistemi di flussu bidirezionale, chì permettenu à u mediu di flussu in e duie direzzione.

 

Quandu hè completamente aperta, a superficia di sigillatura hè menu propensu à l'erosione da u mediu di travagliu cumparatu cù e valve di globu.

 

Struttura simplice cù un bonu prucessu di fabricazione.

Lunghezza struttura compatta.

 

Svantaghji:

Dimensioni generale più grande è spaziu di installazione necessariu.

L'attrito è l'usura relativamente più elevati trà e superfici di sigillatura durante l'apertura è a chiusura, soprattuttu à alte temperature.

I valvole di porta sò tipicamente duie superfici di sigillatura, chì ponu aumentà e difficultà in a trasfurmazioni, a macinazione è u mantenimentu.

Tempu di apertura è chjusu più longu.

 

Valve à farfalla: Una valvula di farfalla hè una valvula chì usa un elementu di chjusu in forma di discu per rotà circa 90 gradi per apre, chjude è regulà u flussu di fluidu.

Vantaggi:

Struttura simplice, taglia compacta, ligera è cunsumu di materiale bassu, facendu adattatu per valvule di grande diametru.

Apertura è chjusura rapida cù bassa resistenza di flussu.

Pò manighjà i media cù particelle solide in sospensione è pò esse usatu per i media pulverulente è granulare secondu a forza di a superficia di sigillatura.

Adatta per l'apertura, a chiusura è a regulazione bidirezionale in i tubi di ventilazione è di rimozione di polvera.Ampiamente utilizatu in a metallurgia, l'industria ligera, l'energia è i sistemi petrochimici per i pipelines di gasu è i corsi d'acqua.

 

Svantaghji:

 

Gamma di regulazione di flussu limitata;quandu a valvula hè aperta da 30%, u flussu di u flussu serà più di 95%.

Inadatta per i sistemi di pipeline à alta temperatura è alta pressione per via di limitazioni in a struttura è i materiali di sigillatura.En règle générale, il fonctionne à des températures inférieures à 300°C et PN40 ou moins.

Prestazioni di sigillatura relativamente più scarse paragunate à e valvole a sfera è e valvole a globu, per quessa ùn sò micca ideali per applicazioni cù elevate esigenze di sigillatura.

 

Valvula di sfera: una valvula di sfera hè derivata da una valvola di tappa, è u so elementu di chjusu hè una sfera chì gira 90 gradi intornu à l'assi di uvalvulastem per ottene apertura è chjude.A vàlvula di sfera hè principalmente aduprata in pipelines per chjude, distribuzione è cambià a direzzione di u flussu.Valvule à sfera cù aperture in forma di V anu ancu una bona capacità di regulazione di u flussu.

 

Vantaggi:

 

Resistenza minima di flussu (praticamenti zero).

Applicazione affidabile in media corrosivi è liquidi à pocu puntu di ebollizione perchè ùn si attacca micca durante l'operazione (senza lubrificazione).

 

Ottene un sigillamentu cumpletu in una larga gamma di pressione è temperatura.

Apertura è chjusura rapida, cù certe strutture chì anu tempi d'apertura / chjusu da 0,05 à 0,1 seconde, adattatu per i sistemi d'automatizazione in banchi di prova senza impattu durante l'operazione.

 

Posizionamentu automaticu à e pusizioni di cunfini cù l'elementu di chjusu di bola.

Sigillatura affidabile da i dui lati di u mediu di travagliu.

 

Nisuna erosione di e superfici di sigillatura da i media à alta velocità quandu sò completamente aperti o chjusi.

Struttura compatta è ligera, facendu a struttura di valvula più adatta per i sistemi di media à bassa temperatura.

 

U corpu di valvula simmetricu, soprattuttu in strutture di corpi di valvula saldati, ponu resiste à u stress da i pipelines.

 

L'elementu di chjusu pò resiste à e differenze di pressione alta durante a chjusa.Valvula di sfera cumpletamente saldata pò esse intarrata sottu terra, assicurendu chì i cumpunenti interni ùn sò micca erosi, cù una vita di serviziu massima di 30 anni, facendu ideali per i pipeline di petroliu è di gasu.

 

Svantaghji:

 

U materiale principale di l'anellu di sigillatura di una valvola di sfera hè u politetrafluoroetilene (PTFE), chì hè inerte à quasi tutti i sustanzi chimichi è hà caratteristiche cumplete, cum'è un coefficientu di attritu bassu, un rendimentu stabile, resistenza à l'invecchiamentu, adattabilità à una larga gamma di temperatura è un rendimentu eccellente di sigillatura.

 

Tuttavia, e proprietà fisiche di PTFE, cumpresu u so coefficient d'espansione più altu, a sensibilità à u flussu di fretu, è a povira conductività termale, necessitanu chì u disignu di sigilli di u sediu sia basatu annantu à queste caratteristiche.Dunque, quandu u materiale di sigillatura diventa dura, l'affidabilità di u sigillo hè cumprumessa.

 

Inoltre, u PTFE hà una qualificazione di resistenza à a temperatura bassa è pò esse usatu solu sottu à 180 ° C.Al di là di sta temperatura, u materiale di sigillatura invechjerà.In cunsiderà l'usu longu, ùn hè generalmente micca usatu sopra à 120 ° C.

 

U so rendimentu di regulazione hè relativamente inferjuri à quellu di una valvula di globu, in particulare e valve pneumatiche (o valve elettriche).

 

Globe Valve: Si riferisce à una valvula induve l'elementu di chjusu (discu di valvola) si move longu a linea centrale di u sediu.A variazione di l'orifiziu di u sediu hè direttamente proporzionale à u viaghju di u discu di a valvula.A causa di u cortu viaghju di apertura è chjusu di stu tipu di valvula è a so funzione di chjude affidabile, è ancu a relazione proporzionale trà a variazione di l'orifiziu di u sediu è u viaghju di u discu di valvola, hè assai adattatu per a regulazione di u flussu.Per quessa, stu tipu di valvula hè comunmente utilizatu per scopi di chjude, regulazione è throttling.

Vantaggi:

 

Durante u prucessu di apertura è chjusu, a forza di attritu trà u discu di a valvola è a superficia di sigillatura di u corpu di a valvula hè più chjuca di quella di una valvola di porta, facendu più resistente à l'usura.

 

L'altezza di apertura hè generalmente solu 1/4 di u canali di u sediu, facendu assai più chjuca di una valvola di porta.

 

Di solitu, ci hè una sola superficia di sigillatura nantu à u corpu di a valvula è u discu di a valvula, facendu più faciule per a fabricazione è a riparazione.

 

Havi un rating di resistenza à a temperatura più altu perchè l'imballu hè di solitu una mistura di amianto è grafite.E valvole di globu sò comunmente usate per valvole di vapore.

 

Svantaghji:

 

A causa di u cambiamentu in a direzzione di u flussu di u mediu à traversu a valvula, a resistenza minima di u flussu di una valvula di globu hè più altu ch'è quella di a maiò parte di l'altri tipi di valve.

 

A causa di a corsa più longa, a velocità di apertura hè più lenta paragunata à una valvola di bola.

 

Valvula Plug: Si riferisce à una valvula rotativa cù un elementu di chjusu in forma di cilindru o tappa di cune.U plug valve in u plug valve hè rotatu 90 gradi per cunnette o separà u passaghju nantu à u corpu di valvula, ottenendu l'apertura o chjusu di a valvula.A forma di u plug valve pò esse cilindrica o cònica.U so principiu hè simile à quellu di una valvola di sfera, chì hè stata sviluppata basatu annantu à a valvola di u plug è hè principarmenti utilizata in a splutazioni petrolifera è in l'industria petrochimica.

 

Valve di Sicurezza: Serve cum'è un dispositivu di prutezzione di sovrapressione nantu à i vasi pressurizzati, l'equipaggiu o i pipelines.Quandu a pressione à l'internu di l'equipaggiu, u bastimentu, o pipeline supera u valore permessu, a valvula si apre automaticamente per liberà a piena capacità, impediscendu un aumentu ulteriore di pressione.Quandu a pressione scende à u valore specificatu, a valvula deve chjude automaticamente prontamente per prutege u funziunamentu sicuru di l'equipaggiu, u bastimentu, o pipeline.

 

Steam Trap: In u trasportu di vapore, aria compressa è altri media, l'acqua di condensate hè furmatu.Per assicurà l'efficienza è u funziunamentu sicuru di u dispusitivu, hè necessariu di scaricamentu puntuale di questi media inutili è dannosi per mantene u cunsumu è l'usu di u dispusitivu.Havi e seguenti funzioni: (1) Si pò scaricate rapidamente l'acqua di condensate chì hè generata.(2) Impedisce a fuga di vapore.(3) Elimina.

 

Valvula di Riduzzione di Pressione: Hè una valvula chì riduce a pressione di ingressu à una pressione di uscita desiderata per mezu di l'aghjustamentu è si basa in l'energia di u mediu stessu per mantene automaticamente una pressione di uscita stabile.

 

Valve di cuntrollu: Cunnisciuta ancu com'è valvola non-return, preventer backflow, valve back pressure, o valve unidirezionale.Queste valvule sò automaticamente aperti è chjusi da a forza generata da u flussu di u mediu in u pipeline, facenu un tipu di valvula automatica.I vàlvule di cuntrollu sò aduprate in sistemi di pipeline è e so funzioni principali sò per prevene u backflow mediu, impediscenu l'inversione di pompe è mutori di guida, è liberate i media di u containeru.Valvula di cuntrollu pò ancu esse aduprate in pipelines chì furniscenu sistemi ausiliari induve a pressione pò esse sopra à a pressione di u sistema.Puderanu esse principarmenti categurizzati in u tipu rotativu (rotate basatu annantu à u centru di gravità) è u tipu d'elevazione (si move longu l'assi).


Tempu di posta: 03-03-2023