• head_banner_02.jpg

16 Principi in a prova di pressione di Valve

Fabricatuvalvulas deve esse sottumessi à diverse teste di rendiment, u più impurtante di quale hè a prova di pressione.A prova di pressione hè di esaminà se u valore di pressione chì a valvula pò resiste risponde à i requisiti di i regulamenti di produzzione.In TWS, uvalvola a farfalla a seduta molle, deve esse purtatu a prova di strettezza di u sediu à alta pressione.A pressione specificata in 1,5 volte di PN deve esse applicata à l'acqua di prova.

 

Parolle chjave:Test di pressione;Valve à papillon à assise molle;Test di tenuta di u sediu di pressione

 

In generale, a prova di pressione divalvoledeve rispettà i seguenti principii è precautions:

 

(1) In generale, uvalvulaùn hè micca sottumessu à a prova di forza, ma uvalvulacorpu è bonete dopu a riparazione o uvalvulacorpu è bonet cù danni di currusioni deve esse pruvati per forza.Per a valvula di salvezza, a so pressione constante, a pressione di reseating è altre teste anu da cunforme cù e specificazioni di e so istruzioni è i regulamenti pertinenti.

 

(2) A prova di forza è strettezza deve esse fatta prima di uvalvulahè stallatu.20% di i valvuli di bassa pressione sò cuntrollati in u puntu, è 100% di elli deve esse verificatu s'ellu ùn sò micca qualificati;100% di i valvuli di media è alta pressione deve esse verificatu.

 

(3) Durante a prova, a pusizione di stallazione di uvalvuladeve esse in a direzzione induve l'ispezione hè faciule.

 

(4) Pervalvolein a forma di cunnessioni saldati, se a prova di pressione di u piattu cecu ùn pò esse usata, u sigellu cunicu o u sigellu O-ring pò esse usatu per a prova di pressione.(5) Esclude l'aria di a valvula quant'è pussibule durante a prova idraulica.

 

(6) A pressione deve esse aumentata gradualmente durante a prova, è ùn hè micca permessa una pressurizazione brusca è brusca.

 

(7) A durata di a prova di forza è a prova di tippu di sigillatura hè in generale di 2-3 minuti, è i valvuli impurtanti è speciali duveranu 5 minuti.U tempu di prova per e valvole di diametru chjucu pò esse currispundenu più brevi, è u tempu di prova per e valvole di grande diametru pò esse più longu.Durante a prova, in casu di dubbitu, u tempu di prova pò esse allargatu.Durante a prova di forza, sudazione o perdite di uvalvulacorpu è bonet ùn sò micca permessi.A prova di sigillatura hè fatta solu una volta per generalevalvole, è duie volte per valvule di salvezza, alta pressionevalvoleè altri vitalivalvole.Duranti a prova, una piccula quantità di fuga hè permessa per valvule senza impurtanza cù pressione bassu è grande diametru è valvule cù regulazioni per permette a fuga;per via di e diverse esigenze per valvole generale, valvole di centrale elettrica, valvole marine è altre valvole, i requisiti di perdite duveranu esse cum'è seguente: Eseguite secondu a regulazione pertinente.

 

(8) U throttle valve ùn hè micca sottumessu à a prova di strettezza di a parte di chjude, ma a prova di forza è a prova di strettezza di l'imballu è a guarnizione deve esse fatta.(9) Durante a prova di pressione, a forza di chjude di a valvula hè permessa solu per esse chjusa da a forza fisica normale di una persona;ùn hè micca permessu di applicà a forza cù arnesi cum'è leve (eccettu chiavi torque).Quandu u diametru di u volante hè più grande o uguale à 320 mm, duie persone sò permesse di travaglià inseme.chjusu.

 

(10) Per valvule cù un segellu superiore, l'imballu deve esse eliminatu per una prova di tenuta.Dopu chì u segellu superiore hè chjusu, verificate a fuga.Quandu si usa u gasu cum'è una prova, verificate cù l'acqua in a scatula di stuffing.Quandu facia a prova di strettezza di l'imballu, u sigellu superiore ùn hè micca permessu di esse in a pusizione stretta.

 

(11) Per ogni vàlvula cù un dispositivu di guida, quandu a prova di a so strettezza, u dispusitivu di guida deve esse usatu per chjude a valvula è eseguisce a prova di strettezza.Per u dispusitivu guidatu manualmente, a prova di sigillatura di a valvula chjusa manualmente deve esse ancu realizata.

 

(12) Dopu a prova di forza è a prova di strettezza, a vàlvula di bypass installata nantu à a vàlvula principale deve esse pruvata per a forza è a strettezza à a vàlvula principale;quandu a parte di chjusu di a valvula principale hè aperta, deve esse ancu aperta in cunseguenza.

 

(13) Durante a prova di forza di valvule di ghisa, tocca u corpu di a valvula è a tappa di a valvula cù una campana di rame per verificà a fuga.

 

(14) Quandu a vàlvula hè pruvata, eccettu per i valvule di plug chì permettenu à a superficia di sigillatura per esse oliu, altri valvuli ùn sò micca permessi di pruvà a superficia di sigillatura cù l'oliu.

 

(15) Durante a prova di pressione di a vàlvula, a forza di pressa di a piastra cieca nantu à a vàlvula ùn deve esse troppu grande, per evità a deformazione di a vàlvula è affettà l'effettu di a prova (se a valvola di ghisa hè pressata troppu strettu). , sarà dannatu).

 

(16) Dopu chì a prova di pressione di a valvula hè finita, l'acqua accumulata in a valvula deve esse eliminata in u tempu è pulita, è un registru di teste deve ancu esse fattu.

 

In Valve TWS, Riguardu à u nostru pruduttu principale, a valvola a farfalla seduta molle, deve esse purtata a prova di strettezza di sediu d'alta pressione.È u mediu di prova hè acqua o gasu, è a temperatura di u mediu di prova hè trà 5~ 40.

È a prova seguente hè a strettezza di a cunchiglia è a valvula.

 

U so scopu hè chì a prova cunfirmà a tenuta di a fuga di a cunchiglia, cumpresu u meccanismo di funziunamentu sigillatu contr'à a pressione interna.

 

Durante a prucedura di prova, avemu da nutà chì u fluidu di prova serà acqua.

È u discu di a vàlvula deve esse in una pusizioni parzialmente aperta. I cunnessi finali di a vàlvula sò sbulicati è tutte e cavità piene cù l'acqua di prova.A pressione specificata in 1,5 volte di PN deve esse applicata à l'acqua di prova.


Postu tempu: Apr-23-2023