Valvula à saracinesca à stelu senza salita PN16 BS5163 in ghisa duttile Valvule à saracinesca à sedile resiliente di tipu flangia di vendita calda
Introduzione à a valvula di saracinesca
Valvole à saracinescasò una parte impurtante di diverse industrie, induve u cuntrollu di u flussu di fluidi hè cruciale. Queste valvole furniscenu un modu per apre o chjude cumpletamente u flussu di fluidu, cuntrullendu cusì u flussu è regulendu a pressione in u sistema. E valvole à saracinesca sò largamente aduprate in e pipeline chì trasportanu liquidi cum'è acqua è oliu, è ancu gas.
E valvole à saracinesca sò chjamate cusì per via di u so cuncepimentu, chì include una barriera simile à una saracinesca chì si move in su è in giù per cuntrullà u flussu. E saracinesche parallele à a direzzione di u flussu di u fluidu sò alzate per permette u passaghju di u fluidu o abbassate per restringe u passaghju di u fluidu. Stu cuncepimentu simplice ma efficace permette à a valvula à saracinesca di cuntrullà efficacemente u flussu è di spegne cumpletamente u sistema quandu hè necessariu.
Un vantaghju impurtante di e valvole à saracinesca hè a so caduta di pressione minima. Quandu sò cumpletamente aperte, e valvole à saracinesca furniscenu un percorsu drittu per u flussu di fluidu, permettendu un flussu massimu è una bassa caduta di pressione. Inoltre, e valvole à saracinesca sò cunnisciute per e so capacità di sigillatura stretta, assicurendu chì ùn si verificanu perdite quandu a valvula hè cumpletamente chjusa. Questu li rende adatti per applicazioni chì richiedenu un funziunamentu senza perdite.
E valvole à saracinesca sò aduprate in una larga varietà d'industrie, cumprese u petroliu è u gasu, u trattamentu di l'acqua, i prudutti chimichi è e centrale elettriche. In l'industria petrolifera è di u gasu, e valvole à saracinesca sò aduprate per cuntrullà u flussu di petroliu grezzu è di gasu naturale in e pipeline. L'impianti di trattamentu di l'acqua utilizanu valvole à saracinesca per regulà u flussu d'acqua attraversu diversi prucessi di trattamentu. E valvole à saracinesca sò ancu cumunemente aduprate in e centrale elettriche, chì permettenu u cuntrollu di u flussu di vapore o di refrigerante in i sistemi di turbine.
Mentre chì e valvole à saracinesca offrenu parechji vantaghji, anu ancu certe limitazioni. Un svantaghju maiò hè chì funzionanu relativamente lentamente paragunatu à altri tipi di valvole. E valvole à saracinesca richiedenu parechji giri di u volante o di l'attuatore per apre o chjude cumpletamente, ciò chì pò piglià assai tempu. Inoltre, e valvole à saracinesca sò suscettibili à danni per via di l'accumulazione di detriti o solidi in u percorsu di flussu, pruvucendu l'intasamentu o u bloccu di a saracinesca.
In riassuntu,Valvole à saracinesca NRSsò una parte impurtante di i prucessi industriali chì necessitanu un cuntrollu precisu di u flussu di fluidi. E so capacità di sigillatura affidabili è a so caduta di pressione minima a rendenu indispensabile in diverse industrie. Ancu s'elle anu certe limitazioni, e valvole à saracinesca cuntinueghjanu à esse largamente aduprate per via di a so efficienza è efficacia in a regulazione di u flussu.
Dettagli essenziali
Locu d'origine: Tianjin, Cina
Nome di marca: TWS
Numeru di mudellu: Z45X
Applicazione: Generale
Temperatura di i media: Temperatura media
Alimentazione: Manuale
Media: Acqua
Dimensione di u portu: 2″-24″
Struttura: Porta
Standard o Non standard: Standard
Diametru nominale: DN50-DN600
Norma: ANSI BS DIN JIS
Cunnessione: Estremità di a flangia
Materiale di u corpu: Ghisa duttile
Certificatu: ISO9001, SGS, CE, WRAS