• head_banner_02.jpg

Dispositivu antiriflussu TWS

Principiu di funziunamentu di u preventore di refluxu

Dispositivu antiriflussu TWShè un dispusitivu meccanicu cuncipitu per impedisce u flussu inversu di l'acqua contaminata o altri mezi in un sistema di furnimentu d'acqua potabile o in un sistema di fluidi puliti, assicurendu a sicurezza è a purità di u sistema primariu. U so principiu di funziunamentu si basa principalmente nantu à una cumbinazione divalvole di cuntrollu, meccanismi di differenziale di pressione, è qualchì volta valvole di sicurezza per creà una "barriera" contr'à u refluxu. Eccu una ripartizione dettagliata:

Valvula di cuntrollu doppiaMeccanismu
A maiò partedispositivi di prevenzione di u refluxuincorporanu duie valvole di cuntrollu à azzione indipendente installate in serie. A prima valvula di cuntrollu (entratavalvula di cuntrollu) permette à u fluidu di scorrere in avanti in u sistema in cundizioni nurmali, ma si chjude bè s'ellu si verifica una contropressione, impedendu u flussu inversu da u latu à valle. U seconduvalvula di cuntrollu(presa di correntevalvula di cuntrollu) agisce cum'è una barriera secundaria: se a primavalvula di cuntrollufiasca, u secondu s'attiva per bluccà ogni refluxu restante, furnendu un stratu ridondante di prutezzione.

 

Monitoraghju di a Differenziale di Pressione
Trà i duivalvole di cuntrollu, ci hè una camera di differenziale di pressione (o zona intermedia). In funziunamentu nurmale, a pressione in u latu d'entrata (à monte di a prima valvula di cuntrollu) hè più alta di a pressione in a zona intermedia, è a pressione in a zona intermedia hè più alta di u latu di uscita (à valle di a secondavalvula di cuntrollu). Stu gradiente di pressione assicura chì e duie valvole di cuntrollu fermanu aperte, permettendu u flussu in avanti.

 

Sè u refluxu hè imminente (per esempiu, per via di una calata brusca di a pressione à monte o di un aumentu di a pressione à valle), l'equilibriu di pressione hè interrottu. A prima valvula di cuntrollu si chjude per impedisce u refluxu da a zona intermedia à l'entrata. Sè a seconda valvula di cuntrollu rileva ancu a pressione inversa, si chjude per bluccà u refluxu da u latu di uscita à a zona intermedia.

 

Attivazione di a Valvula di Sollievu
Parechji dispositivi di prevenzione di u refluxu sò dotati di una valvula di sicurezza cunnessa à a zona intermedia. Se e duie valvule di cuntrollu fallenu o se a pressione in a zona intermedia supera a pressione d'entrata (indicendu un putenziale risicu di refluxu), a valvula di sicurezza si apre per scaricà u fluidu contaminatu in a zona intermedia in l'atmosfera (o in un sistema di drenaggiu). Questu impedisce à u fluidu contaminatu di spinghje torna in l'approvvigionamentu d'acqua pulita, mantenendu l'integrità di u sistema primariu.

Funzionamentu Automaticu
Tuttu u prucessu hè automaticu, ùn richiede micca intervenzione manuale. U dispusitivu risponde dinamicamente à i cambiamenti di pressione di u fluidu è di direzzione di u flussu, assicurendu una prutezzione cuntinua contr'à u refluxu in diverse cundizioni operative.

 

Vantaghji di i dispositivi di prevenzione di u refluxu

Dispositivi di prevenzione di u refluxuGhjucanu un rollu cruciale in a prutezzione di i sistemi di fluidi, in particulare l'approvvigionamentu d'acqua potabile, impedendu u flussu inversu di mezi contaminati o indesiderati. I so vantaghji principali includenu:

1. **Prutezzione di a qualità di l'acqua**

U vantaghju principale hè di prevene a contaminazione incrociata trà i sistemi d'acqua potabile è e fonti micca potabili (per esempiu, l'acqua di scaricu industriale, l'acqua d'irrigazione o e fognature). Questu assicura chì l'acqua potabile o i fluidi di prucessu puliti fermanu incontaminati, riducendu i risichi per a salute assuciati à u cunsumu d'acqua contaminata.

2. **Conformità regulamentare**

In a maiò parte di e regioni, i dispositivi di prevenzione di u refluxu sò richiesti da i codici idraulici è i regulamenti sanitari (cum'è quelli stabiliti da urganisazioni cum'è l'EPA o l'autorità idriche lucali). A so installazione aiuta l'impianti è i sistemi à risponde à i requisiti legali, evitendu multe o arresti operativi.

3. **Ridondanza è Affidabilità**

A maiò partedispositivi di prevenzione di u refluxuDisponenu di duie valvole di cuntrollu è di una valvula di sicurezza, creendu un sistema di sicurezza ridondante. Sè un cumpunente falla, l'altri agiscenu cum'è backups, minimizendu u risicu di refluxu. Stu cuncepimentu assicura prestazioni consistenti ancu in cundizioni di pressione o di flussu fluttuanti.

4. **Versatilità trà l'applicazioni**

Sò adattabili à diversi ambienti, cumpresi i sistemi residenziali, cummerciali, industriali è municipali. Ch'elli sianu usati in rete idrauliche, sistemi d'irrigazione o linee di prucessu industriali, i dispositivi di prevenzione di u refluxu impediscenu efficacemente u refluxu indipendentemente da u tipu di fluidu (acqua, chimichi, ecc.) o da a dimensione di u sistema.

5. **Minimizazione di i danni à l'attrezzatura**

Fermendu u flussu inversu, i dispositivi di prevenzione di u refluxu pruteggenu e pompe, e caldaie, i scaldabagni è altri cumpunenti di u sistema da i danni causati da a contropressione o da i colpi d'ariete (sbalzi di pressione improvvisi). Questu allunga a durata di vita di l'attrezzatura è riduce i costi di manutenzione.

6. **Funzionamentu Automaticu**

Dispositivi di prevenzione di u refluxufunzionanu senza intervenzione manuale, rispondendu istantaneamente à i cambiamenti di pressione o à l'inversioni di flussu. Questu assicura una prutezzione cuntinua senza affidà si à u monitoraghju umanu, rendenduli adatti per sistemi senza equipaggiu o remoti.

7. **Efficacia in termini di costi**

Benchì i costi d'installazione iniziali esistinu, i risparmi à longu andà sò significativi. Riducenu e spese relative à a pulizia di a contaminazione di l'acqua, e riparazioni di l'attrezzature, e sanzioni regulatorie è a putenziale responsabilità da incidenti sanitari ligati à l'acqua contaminata. In sostanza, i dispositivi di prevenzione di u refluxu sò indispensabili per mantene l'integrità di u sistema, a salute publica è l'efficienza operativa in una vasta gamma di applicazioni basate nantu à i fluidi.


Data di publicazione: 11 di lugliu di u 2025