E valvole à saracinesca ordinarie si riferiscenu generalmente à e valvole à saracinesca à sigillatura dura. Questu articulu analizeghja in dettagliu a differenza trà e valvole à saracinesca à sigillatura dolce è e valvole à saracinesca ordinarie. Sè site suddisfattu di a risposta, per piacè date un pollice in su à VTON.
In poche parole, e valvole à saracinesca elastiche à sigillatura dolce sò sigilli trà metalli è non metalli, cum'è u nylon \ tetrafluoroetilene, è e valvole à saracinesca à sigillatura dura sò sigilli trà metalli è metalli;
E valvole à saracinesca à sigillatura dolce è e valvole à saracinesca à sigillatura dura si riferiscenu à i materiali di sigillatura di a sede di a valvula. E guarnizioni dure sò lavorate precisamente cù materiali di a sede di a valvula per assicurà a precisione di currispundenza cù u core di a valvula (sfera), generalmente acciaio inox è rame. E guarnizioni morbide si riferiscenu à i materiali di sigillatura incrustati in a sede di a valvula cum'è materiali non metallici. Siccome i materiali di guarnizione morbida anu una certa elasticità, i requisiti di precisione di trasfurmazione sò relativamente più bassi cà e guarnizioni dure. Ci riferimu à e caratteristiche di VTON per discrive a differenza trà e valvole à saracinesca à sigillatura dolce impurtate è e valvole à saracinesca à sigillatura dura impurtate.
1. Materiali di sigillatura
1. I materiali di sigillatura di i dui sò diffirenti.Valvole à saracinesca à sigillatura dolcesò generalmente fatti di gomma o politetrafluoroetilene. E valvole à saracinesca à sigillatura dura sò fatte di metalli cum'è l'acciaio inox.
2. Guarnizione dolce: A coppia di guarnizioni hè fatta di materiale metallicu da una parte è di materiale elasticu non metallicu da l'altra parte, chjamata "guarnizione dolce". Stu tipu di guarnizione hà una bona prestazione di tenuta, ma ùn hè micca resistente à e alte temperature, hè faciule da purtà è hà proprietà meccaniche scadenti. Per esempiu: gomma d'acciaio; tetrafluoroetilene d'acciaio, ecc. Per esempiu, a guarnizione di sede elastica impurtatavalvula à saracinescaU VTON hè generalmente adupratu à una temperatura inferiore à 100 ℃, è hè soprattuttu adupratu per l'acqua à temperatura ambiente.
3. Guarnizione dura: A coppia di guarnizioni hè fatta di materiale metallicu o altri materiali più duri da i dui lati, chì hè chjamata "guarnizione dura". Stu tipu di guarnizione hà una scarsa prestazione di tenuta, ma hè resistente à e alte temperature, à l'usura è hà bone proprietà meccaniche. Per esempiu: acciaio; acciaio rame; acciaio grafite; acciaio legato; (l'acciaio quì pò ancu esse ghisa, acciaio fuso, acciaio legato pò ancu esse superficie, lega spruzzata). Per esempiu, a valvula a saracinesca in acciaio inox impurtata di VTON pò esse aduprata per vapore, gas, oliu è acqua, ecc.
2. Tecnulugia di custruzzione
L'ambiente di missione di l'industria di e macchine hè cumplessu, parechji di i quali sò à temperatura ultra bassa è bassa pressione, cù una grande resistenza è una forte currusività di u mediu. Avà a tecnulugia hè migliurata, cusì chì e valvole à saracinesca à sigillatura dura sò state largamente prumosse.
A relazione di durezza trà i metalli deve esse presa in contu. In fatti, a valvula à saracinesca à sigillatura dura hè a listessa chè quella à sigillatura dolce perchè hè una sigillatura trà i metalli. U corpu di a valvula deve esse induritu, è a piastra di a valvula è u sedile di a valvula devenu esse continuamente macinati per ottene a sigillatura. U ciclu di pruduzzione di e valvule à saracinesca à sigillatura dura hè longu.
3. Cundizioni d'usu
Effettu di sigillatura I sigilli morbidi ponu ottene perdite zero, mentre chì i sigilli rigidi ponu esse alti o bassi secondu i requisiti;
E guarnizioni morbide devenu esse ignifughe, è e perdite si verificanu à alte temperature, mentre chì e guarnizioni dure ùn perdenu micca. E guarnizioni dure di a valvula di chiusura d'emergenza ponu esse aduprate sottu alta pressione, mentre chì e guarnizioni morbide ùn ponu esse aduprate. In questu mumentu, hè necessaria a valvula à saracinesca à tenuta dura di VTON.
E guarnizioni morbide ùn devenu micca esse aduprate nantu à certi mezi currusivi, è si ponu aduprà guarnizioni dure;
4. Cundizioni operative
I guarnizioni dure ponu esse alte o basse secondu i bisogni; i guarnizioni morbide devenu esse ignifughe, è i guarnizioni morbide ponu ottene guarnizioni individuali elevate. Perchè à temperature ultra-basse, i guarnizioni morbide perderanu, mentre chì i guarnizioni dure ùn anu micca stu prublema; i guarnizioni dure ponu generalmente resiste à pressioni assai elevate, mentre chì i guarnizioni morbide ùn ponu micca. Per esempiu, e valvole à saracinesca in acciaio forgiatu impurtate di VTON utilizanu guarnizioni dure, è a pressione pò ghjunghje à 32Mpa o 2500LB; i guarnizioni morbide ùn ponu esse aduprate in certi lochi per via di u flussu di u mediu, cum'è alcuni mezi currusivi); infine, e valvole à guarnizione dura sò generalmente più care di e guarnizioni morbide. In quantu à a custruzzione, a differenza trà e duie ùn hè micca grande, a differenza principale hè a sede di a valvula, a guarnizione dolce hè micca metallica, è a guarnizione dura hè metallica.
V. Selezzione di l'attrezzatura
A selezzione di sigilli morbidi è durivalvole à saracinescahè principalmente basatu annantu à u mediu di prucessu, a temperatura è a pressione. In generale, se u mediu cuntene particelle solide o hà usura o a temperatura hè superiore à 200 gradi, hè megliu aduprà guarnizioni dure. Per esempiu, u vapore à alta temperatura hè generalmente intornu à 180-350 ℃, dunque una valvula à saracinesca à guarnizione dura deve esse scelta.
6. Differenza di prezzu è costu
Per u listessu calibru, pressione è materiale, impurtatu sigillatu duruvalvole à saracinescasò assai più cari cà e valvole à saracinesca impurtate à sigillatura dolce; per esempiu, a valvula à saracinesca in acciaio fusu impurtata DN100 di VTON hè 40% più cara cà a valvula à saracinesca in acciaio fusu impurtata DN100 à sigillatura dolce; se e valvole à saracinesca à sigillatura dura è e valvole à saracinesca à sigillatura dolce ponu esse aduprate in e cundizioni di travagliu, quandu si cunsidereghja u costu, pruvate à sceglie valvole à saracinesca impurtate à sigillatura dolce.
7. Differenza in a durata di vita
Una sigillatura dolce significa chì un latu di a coppia di sigilli hè fattu di un materiale cù una durezza relativamente bassa. In generale, u sedile di sigillatura dolce hè fattu di materiali non metallici cù una certa forza, durezza è resistenza à a temperatura. Hà una bona prestazione di sigillatura è pò ottene perdite zero, ma a so durata è adattabilità à a temperatura sò relativamente scarse. I sigilli duri sò fatti di metallu è anu prestazioni di sigillatura relativamente scarse, ancu se alcuni pruduttori dichjaranu chì ponu ottene perdite zero.
U vantaghju di e guarnizioni morbide hè una bona prestazione di sigillatura, è u svantaghju hè l'invecchiamentu faciule, l'usura è a breve durata di vita. E guarnizioni dure anu una longa durata di vita, ma e so prestazioni di sigillatura sò relativamente scarse paragunate à e guarnizioni morbide. Sti dui tipi di guarnizioni ponu cumplementassi l'una l'altra. In termini di sigillatura, e guarnizioni morbide sò relativamente megliu, ma avà a sigillatura di e guarnizioni dure pò ancu risponde à i requisiti currispondenti.
I sigilli morbidi ùn ponu micca risponde à i requisiti di prucessu per certi materiali currusivi, ma i sigilli duri ponu risolve stu prublema!
Questi dui tipi di guarnizioni ponu cumplementassi. In termini di sigillatura, e guarnizioni morbide sò relativamente megliu, ma avà a sigillatura di e guarnizioni dure pò ancu risponde à i requisiti currispondenti!
U vantaghju di e guarnizioni morbide hè una bona prestazione di sigillatura, è u svantaghju hè l'invecchiamentu faciule, l'usura è a corta durata di serviziu.
I sigilli rigidi anu una longa durata di serviziu, ma a sigillatura hè relativamente peghju cà i sigilli morbidi.
Data di publicazione: 14 dicembre 2024