In l'ingegneria di pipeline, a selezzione curretta di valvule elettriche hè una di e cundizioni di guaranzia per risponde à i bisogni di l'usu. Se a valvula elettrica utilizata ùn hè micca selezziunata bè, ùn hà micca solu affettà l'usu, ma ancu portanu cunsiquenzi avversi o pèrdite seriu, per quessa, a selezzione curretta di valvole elettriche in u disignu di l'ingegneria di pipeline.
L'ambiente di travagliu di a valvula elettrica
In più di attentu à i paràmetri di a pipeline, una attenzione particulari deve esse pagata à e cundizioni ambientali di u so funziunamentu, perchè u dispusitivu elettricu in a valvula elettrica hè un equipamentu elettromeccanicu, è a so cundizione di travagliu hè assai affettata da u so ambiente di travagliu. Normalmente, l'ambiente di travagliu di a valvula elettrica hè u seguitu:
1. Installazione interna o usu fora cù misure protettive;
2. Installazione esterna in l'aria aperta, cù u ventu, a sabbia, a pioggia è a rugiada, u sole è altre erosione;
3. Hà un ambiente di gasu o di polvera inflammable o splusivi;
4. Ambiente tropicale umidu è seccu;
5. A tampiratura di u pipeline medium hè altu cum'è 480 ° C o sopra;
6. A temperatura di l'ambienti hè sottu à -20 ° C;
7. Hè facilitu per esse inundatu o immersi in l'acqua;
8. Ambienti cù materiali radiuattivi (centrali nucleari è dispusitivi di teste di materiale radiuattivu);
9. L'ambienti di a nave o di u dock (cù spruzzo di salinu, muffa è umidità);
10. Occasioni cù vibrazione severa;
11. Occasioni propensi à u focu;
Per i valvuli elettrici in l'ambienti sopra citati, a struttura, i materiali è e misure protettive di i dispositi elettrici sò diffirenti. Per quessa, u dispusitivu elettricu valve currispundenti deve esse sceltu secondu à l 'ambienti di travagliu sopra-mintuatu.
Requisiti funziunali per l'electricitàvalvole
Sicondu i requisiti di cuntrollu di l'ingegneria, per a valvula elettrica, a funzione di cuntrollu hè cumpletata da u dispusitivu elettricu. U scopu di l'usu di e valvole elettriche hè di realizà un cuntrollu elettricu non manuale o un cuntrollu di computer per l'apertura, a chjusura è l'aghjustamentu di e valvole. I dispusitivi elettrici d'oghje ùn sò micca solu utilizati per salvà a forza di travagliu. A causa di i grandi diffirenzii in a funzione è a qualità di i prudutti di diversi fabricatori, a selezzione di i dispusitivi elettrici è a selezzione di valvule sò ugualmente impurtanti per u prugettu.
U cuntrollu elettricu di l'electricitàvalvole
A causa di u migliuramentu cuntinuu di i bisogni di l'automatizazione industriale, da una banda, l'usu di valvule elettriche hè in crescita, è da l'altra banda, i requisiti di cuntrollu di e valvole elettriche sò più alti è più cumplessi. Dunque, u disignu di valvule elettriche in quantu à u cuntrollu elettricu hè ancu aghjurnatu constantemente. Cù u prugressu di a scienza è a tecnulugia è a popularisazione è l'applicazione di l'urdinatori, i metudi di cuntrollu elettricu novi è diversi cuntinueghjanu à apparisce. Per u cuntrollu generale di l'electricitàvalvula, Attenzione deve esse pagatu à a selezzione di u modu di cuntrollu di a valvula elettrica. Per esempiu, secondu à i bisogni di u prugettu, s'ellu à aduprà u modu di cuntrollu centralized, o un modu di cuntrollu unicu, s'ellu à ligà cù altre equipaggiu, cuntrollu di prugramma o l'appiecazione di cuntrollu di prugramma di computer, etc., u principiu di cuntrollu hè diversu. . A mostra di u fabricatore di l'apparecchi elettrichi di a valvula dà solu u principiu standard di cuntrollu elettricu, cusì u dipartimentu di l'usu deve fà una divulgazione tecnica cù u fabricatore di l'apparecchi elettrichi è chjarificà e esigenze tecniche. Inoltre, quandu sceglite una valvula elettrica, duvete cunsiderà se cumprà un controller di valvula elettrica supplementaria. Perchè in generale, u controller deve esse acquistatu separatamente. In a maiò parte di i casi, quandu s'utilice un cuntrollu unicu, hè necessariu di cumprà un controller, perchè hè più còmuda è più prezzu per cumprà un controller cà di designà è fabricà da l'utilizatori. Quandu u rendiment di cuntrollu elettricu ùn pò micca risponde à i requisiti di cuncepimentu di l'ingegneria, u fabricatore deve esse prupostu di mudificà o riprogettà.
U dispusitivu elettricu valve hè un dispusitivu chì rializeghja prugrammazione valvola, cuntrollu autumàticu è cuntrollu luntani *, è u so prucessu di muvimentu pò esse cuntrullata da a quantità di corsa, torque o spinta assiale. Siccomu e caratteristiche di u funziunamentu è u tassu d'utilizazione di l'attuatore di a valvula dipendenu da u tipu di valvola, l'specificazione di u funziunamentu di u dispusitivu è a pusizione di a valvula nantu à a pipeline o l'equipaggiu, a selezzione curretta di l'attuatore di valvola hè essenziale per prevene a sovraccarichi ( u torque di travagliu hè più altu ch'è u torque di cuntrollu). In generale, a basa per a selezzione curretta di i dispositi elettrichi di valvula hè a siguenti:
U torque di funziunamentu U torque di operazione hè u paràmetru principale per selezziunà u dispusitivu elettricu di a valvula, è u torque di output di u dispusitivu elettricu deve esse 1,2 ~ 1,5 volte di u torque di operazione di a valvula.
Ci hè duie strutture principali di a macchina per u funziunamentu di u dispusitivu elettricu di a valvola di spinta: unu ùn hè micca equipatu di un discu di spinta è emette direttamente torque; L'altru hè di cunfigurà una piastra di spinta, è u torque di output hè cunvertitu in spinta di output attraversu a noce di stem in a piastra di spinta.
U numaru di giri di rotazione di l'arbulu di output di u dispusitivu elettricu di a valvula hè in relazione cù u diametru nominale di a valvula, u pitch di u troncu è u numeru di filamenti, chì deve esse calculatu secondu M = H / ZS (M hè u u numeru tutale di rotazioni chì u dispusitivu elettricu duveria scuntrà, H hè l'altezza di apertura di a valvula, S hè u passu di filu di a trasmissione di a valvola, è Z hè u numeru di capi filettati di a valvula.valvulastelo).
Se u grande diametru di u troncu permessu da u dispusitivu elettricu ùn pò micca passà per u troncu di a valvula equipata, ùn pò micca esse assemblatu in una valvula elettrica. Per quessa, u diametru internu di l'arburettu di output cavu di l'attuatore deve esse più grande ch'è u diametru esterno di u troncu di a valvola di barra aperta. Per a vàlvula di bastone scuru in a vàlvula rotativa parziale è a vàlvula multi-turn, ancu s'ellu ùn hè micca cunsideratu u prublema di passaghju di u diametru di a vàlvula, u diametru di u gambo di a vàlvula è a dimensione di a chjave deve ancu esse cunsideratu cumplettamente quandu selezziunate, in modu chì pò travaglià nurmale dopu l'assemblea.
Se a velocità di apertura è di chjusu di a valvola di velocità di output hè troppu veloce, hè faciule fà un martellatu d'acqua. Per quessa, a vitezza approprita di apertura è chjusura deve esse scelta secondu e diverse cundizioni d'usu.
L'attuatori di valvule anu u so propiu esigenze speciale, vale à dì chì deve esse capace di definisce torque o forze assiali. Di solituvalvulal'attuatori utilizanu accoppiamenti limitatori di coppia. Quandu a dimensione di u dispusitivu elettricu hè determinata, u so torque di cuntrollu hè ancu determinatu. In generale, eseguite à un tempu predeterminatu, u mutore ùn serà micca sovraccaricatu. Tuttavia, s'ellu si trovanu i seguenti situazioni, pò purtà à a sovraccarichi: prima, a tensione di alimentazione hè bassu, è u torque necessariu ùn pò micca esse ottenutu, perchè u mutore si ferma; u sicondu hè di aghjustà erroneamente u mecanismu di limitazione di torque per fà u più grande di u torque di arrestu, risultatu in un torque eccessivu cuntinuu è fermendu u mutore; u terzu hè l'usu intermittenti, è l'accumulazione di calore generata supera u valore di crescita di temperatura permessa di u mutore; Quartu, u circuitu di u mecanismu di limitazione di torque falla per qualchì mutivu, chì face u torque troppu grande; Quintu, a temperatura di l'ambienti hè troppu altu, chì riduce a capacità di calore di u mutore.
In u passatu, u metudu di prutezzione di u mutore era d'utilizà fusibili, relay overcurrent, relays termali, termostati, etc., ma sti metudi anu i so vantaghji è disadvantages. Ùn ci hè micca un metudu di prutezzione affidabile per l'equipaggiu di carica variabile cum'è i dispositi elettrici. Per quessa, deve esse aduttatu diverse cumminazzioni, chì ponu esse riassunte in dui tipi: unu hè di ghjudicà l'aumentu o a diminuzione di u currente di input di u mutore; U sicondu hè di ghjudicà a situazione di riscaldamentu di u mutore stessu. In ogni modu, ogni modu piglia in contu u marghjenu di tempu datu di a capacità di calore di u mutore.
In generale, u metudu di prutezzione di basa di a sovraccarichi hè: a prutezzione di sopracarga per u funziunamentu cuntinuu o l'operazione jog di u mutore, utilizendu un termostatu; Per a prutezzione di u rotore di stallazione di u mutore, u relay termale hè aduttatu; Per accidenti di cortu circuitu, sò usati fusibili o relè di sovracorrente.
Seduta più resistentevalvole a farfalla,valvola di porta, valvula di cuntrolludettagli, pudete cuntattate cun noi per WhatsApp o E-mail.
Tempu di Postu: 26-Nov-2024