• head_banner_02.jpg

Metudu di prova di pressione per valvole industriali.

 

Prima di stallà a valvula, a prova di forza di a valvula è a prova di tenuta di a valvula devenu esse realizate nantu à u bancu di prova idraulica di a valvula. U 20% di e valvule di bassa pressione devenu esse ispezionate à casu, è u 100% devenu esse ispezionate s'elle ùn sò micca qualificate; u 100% di e valvule di media è alta pressione devenu esse ispezionate. I mezi cumunimenti usati per a prova di pressione di e valvule sò acqua, oliu, aria, vapore, azotu, ecc. I metudi di prova di pressione per e valvule industriali, cumprese e valvule pneumatiche, sò i seguenti:

Metudu di prova di pressione di a valvula à farfalla

A prova di forza di a valvula à farfalla pneumatica hè a listessa chè quella di a valvula à globu. In a prova di prestazione di sigillatura di a valvula à farfalla, u mediu di prova deve esse introduttu da l'estremità di flussu di u mediu, a piastra à farfalla deve esse aperta, l'altra estremità deve esse chjusa, è a pressione d'iniezione deve ghjunghje à u valore specificatu; dopu avè verificatu chì ùn ci hè micca perdite à l'imballu è à altre guarnizioni, chjude a piastra à farfalla, apre l'altra estremità è verificate a valvula à farfalla. Nisuna perdita à a guarnizione di a piastra hè qualificata. A valvula à farfalla aduprata per regulà u flussu ùn pò micca esse testata per e prestazioni di sigillatura.

Metudu di prova di pressione di a valvula di cuntrollu

Statu di prova di a valvula di cuntrollu: l'asse di u discu di a valvula di cuntrollu di l'alzata hè in una pusizione perpendiculare à l'orizzontale; l'asse di u canale di a valvula di cuntrollu di l'oscillazione è l'asse di u discu sò in una pusizione apprussimativamente parallela à a linea orizzontale.

Durante a prova di forza, u mediu di prova hè introduttu da l'entrata à u valore specificatu, è l'altra estremità hè chjusa, è hè qualificatu per vede chì u corpu di a valvula è u coperchio di a valvula ùn anu micca perdite.

In a prova di sigillatura, u mediu di prova hè introduttu da l'estremità di uscita, è a superficia di sigillatura hè verificata à l'estremità di entrata, è nisuna perdita à l'imballu è a guarnizione hè qualificata.

Metudu di prova di pressione di a valvula à saracinesca

A prova di forza di a valvula à saracinesca hè a listessa chè quella di a valvula à globu. Ci sò dui metudi per a prova di tenuta di a valvula à saracinesca.

1Aprite a saracinesca per fà cresce a pressione in a valvula à u valore specificatu; dopu chjude a saracinesca, cacciate subitu a valvula à saracinesca, verificate s'ellu ci hè una perdita à e guarnizioni da i dui lati di a saracinesca, o iniettate direttamente u mediu di prova in u tappu nantu à u coperchiu di a valvula à u valore specificatu, verificate e guarnizioni da i dui lati di a saracinesca. U metudu sopra hè chjamatu prova di pressione intermedia. Stu metudu ùn deve esse adupratu per e prove di tenuta nantu à e valvule à saracinesca cù un diametru nominale inferiore à DN32 mm.

2Un altru metudu hè di apre a porta per fà cresce a pressione di prova di a valvula à u valore specificatu; poi chjude a porta, apre una estremità di a piastra cieca è verificà se a superficia di sigillatura perde. Poi vultate indietro è ripetite a prova sopra finu à chì sia qualificata.

A prova di tenuta di a guarnizione è di a guarnizione di a valvula pneumatica à saracinesca deve esse effettuata prima di a prova di tenuta di a saracinesca.

Metudu di prova di pressione di a valvula riduttrice di pressione

1A prova di resistenza di a valvula riduttrice di pressione hè generalmente assemblata dopu a prova in un pezzu unicu, è pò ancu esse pruvata dopu l'assemblea. Durata di a prova di resistenza: 1 min per DN <50 mm; più di 2 min per DN65150 mm; più di 3 min per DN > 150 mm.

Dopu chì i soffietti è i cumpunenti sò saldati, applicate 1,5 volte a pressione massima di a valvula di riduzione di pressione, è realizate una prova di resistenza cù l'aria.

2A prova di tenuta d'aria deve esse realizata secondu u mediu di travagliu attuale. Quandu si prova cù aria o acqua, pruvate à 1,1 volte a pressione nominale; quandu si prova cù vapore, aduprate a pressione massima di travagliu permessa sottu à a temperatura di travagliu. A differenza trà a pressione d'entrata è a pressione di uscita ùn deve esse menu di 0,2 MPa. U metudu di prova hè: dopu avè aghjustatu a pressione d'entrata, aghjustate gradualmente a vite di regulazione di a valvula, in modu chì a pressione di uscita possi cambià sensibilmente è continuamente in l'intervallu di i valori massimi è minimi, senza stagnazione o inceppamentu. Per a valvula di riduzione di a pressione di vapore, quandu a pressione d'entrata hè aghjustata, a valvula hè chjusa dopu a chjusura di a valvula, è a pressione di uscita hè i valori più alti è più bassi. In 2 minuti, l'aumentu di a pressione di uscita deve risponde à i requisiti di a Tabella 4.176-22. À u listessu tempu, a tubazione daretu à a valvula deve esse U vulume cunforme à i requisiti di a Tabella 4.18 per esse qualificata; Per e valvole riduttrici di pressione di l'acqua è di l'aria, quandu a pressione d'entrata hè impostata è a pressione di uscita hè zero, a valvula riduttrice di pressione hè chjusa per una prova di tenuta, è nisuna perdita in 2 minuti hè qualificata.

Metudu di prova di pressione per a valvula à globu è a valvula à farfalla

Per a prova di forza di a valvula à globu è di a valvula à farfalla, a valvula assemblata hè generalmente piazzata in u quadru di prova di pressione, u discu di a valvula hè apertu, u mediu hè iniettatu à u valore specificatu, è u corpu di a valvula è u coperchio di a valvula sò verificati per sudore è perdite. A prova di forza pò ancu esse realizata nantu à un pezzu unicu. A prova di tenuta hè solu per a valvula di chiusura. Durante a prova, u gambu di a valvula di a valvula à globu hè in un statu verticale, u discu di a valvula hè apertu, u mediu hè introduttu da l'estremità inferiore di u discu di a valvula à u valore specificatu, è l'imballu è a guarnizione sò verificati; dopu avè passatu a prova, u discu di a valvula hè chjusu, è l'altra estremità hè aperta per verificà s'ellu ci hè una perdita. Se a prova di forza è di tenuta di a valvula deve esse fatta, a prova di forza pò esse fatta prima, poi a pressione hè ridutta à u valore specificatu di a prova di tenuta, è l'imballu è a guarnizione sò verificati; poi u discu di a valvula hè chjusu, è l'estremità di uscita hè aperta per verificà se a superficia di sigillatura perde.

Metudu di prova di pressione di a valvula à sfera

A prova di forza di a valvula à sfera pneumatica deve esse effettuata in u statu mezza apertu di a valvula à sfera.

1Prova di tenuta di a valvula à sfera flottante: mette a valvula in un statu à meza apertura, introduce u mediu di prova da una estremità è chjude l'altra estremità; gira a sfera parechje volte, apre l'estremità chjusa quandu a valvula hè in u statu chjusu è verificate a prestazione di tenuta à u premistoppa è a guarnizione à u listessu tempu. Ùn ci deve esse alcuna perdita. U mediu di prova hè tandu introduttu da l'altra estremità è a prova sopra hè ripetuta.

2Prova di sigillatura di a valvula à sfera fissa: prima di a prova, girate a sfera parechje volte senza carica, a valvula à sfera fissa hè in u statu chjusu, è u mediu di prova hè introduttu da una estremità finu à u valore specificatu; a prestazione di sigillatura di l'estremità d'introduzione hè verificata cù un manometru, è a precisione di u manometru hè da 0,5 à 1, l'intervallu hè 1,6 volte a pressione di prova. In u tempu specificatu, s'ellu ùn ci hè micca fenomenu di depressurizazione, hè qualificatu; tandu introdutte u mediu di prova da l'altra estremità, è ripetite a prova sopra. Dopu, mette a valvula in un statu mezu apertu, chjude e duie estremità, è riempite a cavità interna cù u mediu. Verificate l'imballu è a guarnizione sottu a pressione di prova, è ùn ci deve esse alcuna perdita.

A valvula à sfera à trè vie deve esse pruvata per a tenuta in ogni pusizione.


Data di publicazione: 02-Mar-2022