• head_banner_02.jpg

Novu sviluppu di valvule sottu a cattura di carbone è u almacenamentu di carbone

Impulsatu da a strategia di "doppiu carbonu", assai industrii anu furmatu un percorsu relativamente chjaru per a cunservazione di l'energia è a riduzione di u carbonu.A realizazione di a neutralità di carbone hè inseparabile da l'applicazione di a tecnulugia CCUS.L'applicazione specifica di a tecnulugia CCUS include a cattura di carbone, l'utilizazione è l'almacenamiento di carbone, etc. Questa serie di applicazioni tecnologiche implica naturalmente l'apparizione di valve.Da a perspettiva di l'industrii è l'applicazioni cunnessi, u sviluppu futuru A prospettiva hè degna di l'attenzione di i nostrivalvulaindustria.

1.CCUS cuncettu è catena industria

A.CCUS cuncettu
CCUS pò esse scunnisciutu o ancu scunnisciutu à parechje persone.Dunque, prima di capiscenu l'impattu di CCUS in l'industria di a valvula, imparemu inseme nantu à CCUS.CCUS hè l'abbreviazione di l'inglese (Capture, Utilization and Storage di Carbon)

B.CCUS catena industria.
L'intera catena di l'industria CCUS hè principalmente cumposta da cinque ligami: fonte d'emissione, cattura, trasportu, utilizazione è almacenamiento, è prudutti.I trè ligami di cattura, trasportu, utilizazione è almacenamiento sò strettamente ligati à l'industria di a valvula.

2. L'impattu di CCUS nantua valvulaindustria
Impulsatu da a neutralità di u carbonu, l'implementazione di a cattura di carbone è u almacenamentu di carbone in petrochimica, energia termica, acciau, cimentu, stampa è altre industrii downstream di l'industria di a valvula aumenterà gradualmente, è mostrarà diverse caratteristiche.I beneficii di l'industria seranu liberati gradualmente, è duvemu prestu attente à i sviluppi pertinenti.A dumanda di valvule in i seguenti cinque industrii aumenterà significativamente.

A. A dumanda di l'industria petrochimica hè u primu à mette in risaltu
Hè stimatu chì a dumanda di riduzzione di emissioni petrochimiche di u mo paese in u 2030 hè di circa 50 milioni di tunnellate, è hà da diminuite gradualmente à 0 da 2040. Perchè l'industria petrochimica è chimica sò i principali spazii di l'utilizazione di diossidu di carbonu, è a cattura di bassu cunsumu d'energia. , i costi d'investimentu è i costi di operazione è di mantenimentu sò bassi, l'applicazione di a tecnulugia CUSS hè stata a prima promossa in questu campu.In u 2021, Sinopec hà da principià a custruzzione di u primu prughjettu CCUS di u milione di tunnellate in Cina, u prughjettu Qilu Petrochemical-Shengli Oilfield CCUS.Dopu chì u prugettu hè finitu, diventerà a più grande basa di dimostrazione di a catena industriale CCUS in Cina.I dati furniti da Sinopec mostranu chì a quantità di diossidu di carbonu catturata da Sinopec in 2020 hà righjuntu circa 1,3 milioni di tunnellate, di e quali 300 000 tunnellate seranu aduprate per l'inundazioni di u campu di petroliu, chì hà ottenutu boni risultati in a migliurà a ricuperazione di u petroliu crudu è a riduzione di l'emissioni di carbonu. .

B. A dumanda di l'industria di energia termale cresce
Da a situazione attuale, a dumanda di valvule in l'industria di l'energia, in particulare l'industria di l'energia termale, ùn hè micca assai grande, ma sottu a pressione di a strategia "dual carbon", u compitu di neutralizazione di carbone di e centrali di carbone hè diventatu sempre più. ardua.Sicondu a previsione di l'istituzioni pertinenti: a dumanda di l'electricità di u mo paese hè prevista per aumentà à 12-15 trilioni di kWh da u 2050, è 430-1,64 miliardi di tunnellate di diossidu di carbonu anu da esse ridutte per mezu di a tecnulugia CCUS per ottene emissioni nette zero in u sistema di energia. .Se una centrale elettrica di carbone hè stallata cù CCUS, pò catturà u 90% di l'emissioni di carbone, facendu una tecnulugia di generazione di energia à pocu carbonu.L'applicazione CCUS hè u principale mezzu tecnicu per realizà a flessibilità di u sistema di putere.In questu casu, a dumanda di valvule causata da a stallazione di CCUS aumenterà significativamente, è a dumanda di valvule in u mercatu di l'energia, in particulare u mercatu di l'energia termale, mostrarà a nova crescita, chì hè degna di l'attenzione di l'imprese di l'industria di a valvula.

C. A dumanda di l'industria siderurgica è metallurgica cresce
Hè stimatu chì a dumanda di riduzzione di emissioni in u 2030 serà da 200 à 050 milioni di tunnellate annu.Hè da nutà chì in più di l'utilizazione è u almacenamentu di diossidu di carbonu in l'industria siderurgica, pò ancu esse direttamente utilizatu in u prucessu di siderurgia.Piglià u prufittu di sti tecnulugii pò riduce l'emissioni da 5% -10%.Da stu puntu di vista, a dumanda di valvula pertinente in l'industria di l'azzaru subirà novi cambiamenti, è a dumanda mostrarà una tendenza di crescita significativa.

D. A dumanda di l'industria di cimentu crescerà sustancialmente
Hè stimatu chì a dumanda di riduzzione di emissioni in u 2030 serà da 100 milioni di tunnellate à 152 milioni di tunnellate à l'annu, è a dumanda di riduzione di emissioni in 2060 serà da 190 milioni di tunnellate à 210 milioni di tunnellate annu.U diossidu di carbonu pruduciutu da a descomposizione di calcariu in l'industria di cimentu conta circa 60% di l'emissioni totali, cusì CCUS hè un mezzu necessariu per a decarbonizazione di l'industria di cimentu.

E.Hydrogen dumanda industria energia sarà largamente usatu
L'estrazione di l'idrogenu blu da u metanu in u gasu naturale richiede l'usu di un gran numaru di valvule, perchè l'energia hè catturata da u prucessu di produzzione di CO2, a cattura è u almacenamentu di carbone (CCS) hè necessariu, è a trasmissione è u almacenamentu necessitanu l'usu di una grande quantità. numeru di valvole.

3. Suggerimenti per l'industria di a valvula
CCUS avarà un spaziu largu per u sviluppu.Ancu s'ellu affruntà diverse difficultà, à longu andà, CCUS avarà un spaziu largu per u sviluppu, chì hè indiscutibile.L'industria di a valvula deve mantene una comprensione chjara è una preparazione mentale adatta per questu.Hè ricumandemu chì l'industria di a valvula implementa attivamente i campi ligati à l'industria CCUS

A. Participà attivamente in prughjetti di dimostrazione CCUS.Per u prughjettu CCUS chì hè implementatu in Cina, l'imprese di l'industria di a valvula anu da participà attivamente à l'implementazione di u prugettu in quantu à a tecnulugia è a ricerca è u sviluppu di u produttu, riassume l'esperienza in u prucessu di participà à l'implementazione di u prugettu, è rende abbastanza. preparazioni per a pruduzzione di massa sussegwente à grande scala è e valve matching.Riserve di tecnulugia, talentu è prudutti.

B. Focus nantu à l'attuale layout di l'industria chjave CCUS.Focus nantu à l'industria di l'energia di carbone induve a tecnulugia di cattura di carbone di a Cina hè principalmente aduprata, è l'industria petrolifera induve l'almacenamiento geologicu hè cuncentratu per implementà e valvole di prughjettu CCUS, è implementà e valvole in e zone induve si trovanu queste industrie, cum'è u bacinu di Ordos è u Junggar-Tuha Basin, chì sò impurtanti zone di produzzione di carbone.U Bacinu di a Baia di Bohai è u Bacinu di a Bocca di u Fiume Pearl, chì sò impurtanti zone di pruduzzione di petroliu è di gasu, anu stabilitu relazioni strette di cooperazione cù l'imprese pertinenti per coglie l'opportunità.

C. Furnisce un certu sustegnu finanziariu per a tecnulugia è a ricerca di u produttu è u sviluppu di i valvuli di u prughjettu CCUS.In ordine per piglià a guida in u campu di valvula di prughjetti CCUS in u futuru, hè cunsigliatu chì cumpagnii di l'industria mette da parte una certa quantità di fondi in ricerca è sviluppu, è furnisce un sustegnu per i prughjetti CCUS in termini di ricerca è sviluppu di tecnulugia, cusì quantu à creà un bon ambiente per u layout di l'industria CCUS.

In corta, per l'industria CCUS, hè cunsigliatu chìa valvulaindustria capiscenu cumplettamente i novi cambiamenti industriali sottu a strategia "dual-carbon" è e novi opportunità per u sviluppu chì venenu cun ellu, mantene u ritmu di i tempi, è ottene u novu sviluppu in l'industria!

512e10b0c5de14eaf3741d65fe445cd


Tempu di post: 26-May-2022