• head_banner_02.jpg

A dimensione di u mercatu è l'analisi di mudelli di l'industria di a valvula di cuntrollu di a Cina in 2021

Panoramica

A valvula di cuntrollu hè un cumpunente di cuntrollu in u sistema di trasportu di fluidu, chì hà e funzioni di cut-off, regulazione, deviazione, prevenzione di backflow, stabilizazione di tensione, deviazione o overflow è sollievu di pressione.I valvole di cuntrollu industriale sò principalmente aduprate in u cuntrollu di prucessu in l'equipaggiu industriali è appartenenu à l'industria di strumenti, strumentazioni è automatizazione.

1. A valvula di cuntrollu hè simile à u bracciu di un robot in u prucessu di rializà l'automatizazione industriale, è hè l'elementu di cuntrollu finali per cambià i paràmetri di u prucessu cum'è u flussu mediu, a pressione, a temperatura è u livellu di liquidu.Perchè hè aduprata cum'è l'attuatore terminale in u sistema di cuntrollu di u prucessu d'automatizazione industriale, a valvula di cuntrollu, cunnisciuta ancu com'è "attuatore", hè unu di i dispositi core di a fabricazione intelligente.

2. A valvula di cuntrollu hè u cumpunente basi chjave di l'automatizazione industriale.U so livellu di sviluppu tecnicu riflette direttamente a capacità di fabricazione di l'equipaggiu di basa di u paese è u livellu di mudernizazione industriale.Hè una cundizione necessaria per l'industria di basa è e so industrie di applicazioni downstream per realizà intelligenza, rete è automatizazione..I valvule di cuntrollu sò generalmente cumposti da attuatori è valvule, chì ponu esse classificate secondu a funzione, e caratteristiche di corsa, a putenza utilizata da l'attuatore equipatu, a gamma di pressione è a gamma di temperatura.

 

Catena industriale

A upstream di l'industria di a valvula di cuntrollu hè principalmente l'acciaio, i prudutti elettrici, diverse fusioni, forgiatura, fasteners è altre materie prime industriali.Ci hè un gran numaru d'imprese upstream, cuncurrenza suffirenziu è fornitura abbastanza, chì furnisce una bona cundizione basica per a produzzione di imprese di valvula di cuntrollu;Vasta gamma di applicazioni downstream, cumprese petroliu, petrochimica, chimica, carta, prutezzione ambientale, energia, minera, metallurgia, medicina è altre industrie.

Da a perspettiva di a distribuzione di i costi di produzzione:

A materia prima cum'è l'azzaru, i prudutti elettrici è i castings cuntanu più di 80%, è i costi di fabricazione per circa 5%.

U più grande campu d'applicazioni downstream di valvule di cuntrollu in Cina hè l'industria chimica, chì rapprisenta più di 45%, seguita da l'industria di l'oliu è di u gasu è di l'energia, cuntendu più di 15%.

Cù l'aghjurnamentu di a tecnulugia di cuntrollu industriale in l'ultimi anni, l'applicazione di valvule di cuntrollu in a fabbricazione di carta, a prutezzione di l'ambiente, l'alimentariu, a farmaceutica è altri campi si sviluppa ancu più veloce è più veloce.

 

Dimensione di l'industria

U sviluppu industriale di a Cina cuntinueghja à migliurà, è u livellu di l'automatizazione industriale cuntinueghja à migliurà.In u 2021, u valore aghjuntu industriale di a Cina righjunghji 37,26 trilioni di yuan, cù una crescita di 19,1%.Cum'è l'elementu di cuntrollu di u terminale di u sistema di cuntrollu industriale, l'applicazione di a valvula di cuntrollu industriale in u sistema di cuntrollu industriale migliurà efficacemente a stabilità, a precisione è l'automatizazione di u sistema di cuntrollu.Sicondu i dati di Shanghai Instrument Industry Association: in u 2021, u numeru di l'imprese di sistema di cuntrollu di l'automatizazione industriale in Cina aumenterà ulteriormente à 1,868, cù un fatturatu di 368,54 miliardi di yuan, un aumentu annu di 30,2%.Nta l'ultimi anni, a pruduzzione di valvule di cuntrollu industriale in Cina hè aumentata annu per annu, da 9,02 milioni di set in 2015 à circa 17,5 milioni di set in 2021, cù una crescita annuale composta di 6,6%.Cina hè diventata unu di i più grandi pruduttori di u mondu di valvule di cuntrollu industriale.

A dumanda di valvule di cuntrollu industriale in l'industrii downstream cum'è a chimica è l'oliu è u gasu cuntinueghja à aumentà, soprattuttu includendu quattru aspetti: novi prughjetti d'investimentu, trasfurmazioni tecniche di prughjetti esistenti, rimpiazzamentu di pezzi di ricambio è servizii di ispezione è mantenimentu.In l'ultimi anni, u paese hà aghjustatu a struttura industriale è trasfurmatu l'ecunumia.U modu di crescita è a prumuzione vigorosa di e misure di conservazione di l'energia è di riduzzione di emissioni anu un effettu stimulanti evidenti nantu à l'investimentu di u prughjettu è i bisogni di trasfurmazioni tecnologichi di l'industrii downstream.Inoltre, l'aghjurnamentu normale è a sustituzione di l'equipaggiu è i servizii d'ispezione è di mantenimentu anu purtatu ancu una dumanda stabile per u sviluppu di l'industria.In u 2021, a scala di u mercatu di valvula di cuntrollu industriale in Cina serà di circa 39,26 miliardi di yuan, un aumentu annu di più di 18%.L'industria hà un altu margine di prufittu grossu è una forte prufittuità.

 

U mudellu di l'impresa

a cumpetizione di u mercatu di valvule di cuntrollu industriale di u mo paese pò esse divisa in trè livelli,

In u mercatu low-end, e marche domestiche anu sappiutu cumplettamente risponde à a dumanda di u mercatu, a cumpetizione hè feroce, è l'homogeneità hè seria;

In u mercatu mid-end, l'imprese domestiche cù livellu tecnicu relativamente altu rapprisintatu daValve à joint d'eau de Tianjin TangguCo., Ltdoccupà una parte di u mercatu;

In u mercatu high-end: u tassu di penetrazione di e marche domestiche hè relativamente bassu, chì hè basicamente occupatu da marche straniere di prima linea è marche prufessiunali.

Attualmente, tutti i pruduttori domestici di valvula di cuntrollu mainstream anu ottenutu a certificazione di u sistema di qualità ISO9001 è l'equipaggiu speciale (pipeline di pressione) a licenza di fabricazione TSG, è certi pruduttori anu passatu a certificazione API è CE, è ponu rispettà ANSI, API, BS, JIS è altri standard. Cuncepisce è fabrica i prudutti.

L'immensu spaziu di u mercatu di a valvula di cuntrollu di u mo paese hà attrattu parechje marche straniere per entra in u mercatu domesticu.A causa di una forte forza finanziaria, un grande investimentu tecnicu è una sperienza ricca, e marche straniere sò in a pusizione di punta in u mercatu di valvula di cuntrollu, in particulare u mercatu di valvola di cuntrollu high-end.

Attualmente, ci sò un gran numaru di fabricatori di valvula di cuntrollu domesticu, in generale chjuchi in scala è bassu in cuncentrazione industriale, è ci hè un spaziu chjaru cù i cuncurrenti stranieri.Cù l'avanzata in a tecnulugia di a valvula di cuntrollu industriale domestica, a tendenza di a sustituzione di l'impurtazione di i prudutti high-end hè irreversibile..

 

Dtendenza di sviluppu

A valvula di cuntrollu industriale di u mo paese hà e seguenti trè tendenze di sviluppu:

1. L'affidabilità di u produttu è a precisione di l'ajustamentu serà migliurata

2. U ritmu di localizazione cresce, è a sustituzione di l'impurtazioni serà accelerata, è a cuncentrazione industriale cresce

3. A tecnulugia di l'industria tende à esse standardizata, modularizzata, intelligente, integrata è in rete


Tempu di posta: Jul-07-2022