• head_banner_02.jpg

Introduzione di i materiali di sigillatura di a valvula - Valve TWS

U materiale di sigillatura di a valvula hè una parte impurtante di a sigillatura di a valvula.Chì sò i materiali di sigillatura di a valvula?Sapemu chì i materiali di l'anellu di sigillatura di a valvula sò divisi in duie categorie: metalli è micca metalli.Questa hè una breve introduzione à e cundizioni d'usu di vari materiali di sigillatura, è ancu di i tipi di valvola cumunimenti usati.

 

1. Gomma sintetica

E proprietà cumpleta di a gomma sintetica cum'è a resistenza à l'oliu, a resistenza à a temperatura è a resistenza à a corrosione sò megliu cà quelle di gomma naturale.In generale, a temperatura di usu di gomma sintetica hè t≤150℃, è a temperatura di gomma naturale hè t≤60℃.Rubber hè aduprata per sigillà e valve di globu.valvola di gomma seduta, valvole a membrana,rvalvola a farfalla a seduta ubber, rUbber vàlvula di cuntrollu swing (valve di cuntrollu), pinch valves è altri valves cù pressione nominali PN≤1MPa.

2. Nylon

Nylon hà e caratteristiche di un picculu coefficient di attritu è ​​una bona resistenza à a corrosione.Nylon hè soprattuttu utilizatu per valvule à sfera è valvule globu cù temperatura t≤90℃ è pressione nominale PN≤32MPa.

3. PTFE

PTFE hè soprattuttu utilizatu per valvule di globu,valvole a porta, valves ball, etc. cù temperature t≤232℃ è pressione nominali PN≤6.4MPa.

4. Ferru

U ghisa hè aduprata pervalvola di porta, valve globu, valve plug, etc. per a temperatura t≤100℃, pressione nominali PN≤1.6MPa, gas è oliu.

5. Lega Babbitt

A lega Babbitt hè aduprata per a valvola di globu di ammonia cù a temperatura t-70 ~ 150 ℃ è a pressione nominale PN≤2.5MPa.

6. Alloy di ramu

I materiali cumuni per l'aliati di ramu sò 6-6-3 bronzu di stagnu è 58-2-2 lattu manganese.A lega di rame hà una bona resistenza à l'usura è hè adattata per l'acqua è u vapuri cù a temperatura t≤200℃ è a pressione nominale PN≤1.6MPa.Hè spessu usatu invalvole a porta, valvole di globu,valve di cuntrollu, valvole di tappo, ecc.

7. Chrome inox

I gradi cumunimenti utilizati di l'acciaio inossidabile di cromu sò 2Cr13 è 3Cr13, chì sò stati estinti è temperati, è anu una bona resistenza à a corrosione.Hè spessu usatu in valvule per i media cum'è l'acqua, u vapore è u pitroliu cù a temperatura t≤450℃ è a pressione nominale PN≤32MPa.

8. Chromium-nickel-titanium steel steel

U gradu comunmente utilizatu di l'acciaio inossidabile di cromu-nickel-titanium hè 1Cr18Ni9ti, chì hà una bona resistenza à a corrosione, resistenza à l'erosione è resistenza à u calore.Hè adattatu per u vapore, l'acidu nitricu è altri media cù a temperatura t≤600℃ è a pressione nominale PN≤6.4MPa, utilizata per a valvola di globu, valvola di sfera, etc.

9. Steel nitruratu

U gradu cumunimenti usatu di l'azzaru nitruratu hè 38CrMoAlA, chì hà una bona resistenza à a corrosione è a resistenza à i scratch dopu u trattamentu di carburizing.Cumune aduprata in a valvola di a porta di a centrale elettrica cù una temperatura t≤540℃ è una pressione nominale PN≤10MPa.

10. Boru

Boronizing direttamente prucessa a superficia di sigillatura da u materiale di u corpu di valvula o corpu di discu, è poi porta à u trattamentu di a superficia boronizing, a superficia di sigillatura hà una bona resistenza à l'usura.Adupratu in a valvula di spurgatura di a centrale elettrica.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022