• head_banner_02.jpg

Storia di u Sviluppu di l'Industria di Valve in Cina (1)

Panoramica

Valvehè un pruduttu impurtante in a machina generale. Hè stallatu nantu à diversi tubi o dispusitivi per cuntrullà u flussu di u mediu cambiendu l'area di u canali in a valvula. E so funzioni sò: cunnetta o tagliate u mediu, impediscenu u flussu di u mediu, aghjustate i paràmetri cum'è a pressione media è u flussu, cambia a direzzione di u flussu di u mediu, divide u mediu o prutegge i pipelines è l'equipaggiu da a sovrapressione, etc.

Ci hè parechje varietà di prudutti di valve, chì sò spartuti invalvola di porta, valvola di globu,valvula di cuntrollu, valvola a sfera,valvola a farfalla, valve plug, valve diafragma, valve di salvezza, valve regulating (valvola di cuntrollu), valve throttle, valve riduzzione di pressione è Traps, etc.; Sicondu u materiale, hè divisu in lega di ramu, ghisa, azzaru di carbonu, azzaru in lega, azzaru austeniticu, azzaru ferriticu-austenitic dual-phase, lega à basa di nichel, lega di titaniu, plastica ingegneria è valve ceramica, etc. , Ci sò valvule speciale cum'è valvole ultra-alta pressione, valvole di vacuum, valvole di centrale elettrica, valvole per pipelines è pipelines, valvole per l'industria nucleare, valvole per navi è valvole criogeniche. Vasta gamma di parametri di valvula, dimensioni nominali da DN1 (unità in mm) à DN9750; pressione nominale da ultra-vacuum di 1× 10-10 mmHg (1mmHg = 133.322Pa) à ultra-alta pressione di PN14600 (unità di 105 Pa); A temperatura di travagliu varieghja da a temperatura ultra-bassa di -269à a temperatura ultra-alta di 1200.

Valve prudutti sò largamente utilizati in parechji settori di l'ecunumia naziunale, cum'è u petroliu, u gasu naturale, u raffinamentu di l'oliu è u gasu è i sistemi di trasportu di pipeline, i prudutti chimichi, i sistemi di produzzione farmaceutica è alimentaria, l'energia idroelettrica, l'energia termale è i sistemi di produzzione nucleari; Diversi tipi di valvole sò largamente utilizati in sistemi di riscaldamentu è di alimentazione, sistemi di produzzione metallurgica, sistemi di fluidi per navi, veiculi, aerei è diversi machini sportivi, è sistemi di irrigazione è drenaje per i terreni agriculi. Inoltre, in i campi di e tecnulugia novi, cum'è a difesa è l'aerospaziale, sò ancu utilizati vari valvuli cù pruprietà speciale.

I prudutti di a valvula cuntenenu una gran parte di i prudutti meccanichi. Sicondu a statistiche di i paesi industrializati stranieri, u valore di pruduzzioni di valvule cunta circa 5% di u valore di pruduzzioni di tutta a industria di machini. Sicondu statistiche, una centrale nucleare tradiziunale composta da dui milioni di unità di kilowatt hà circa 28 000 valvole spartute, di quali circa 12 000 sò valvole isulane nucleari. Un cumplessu petrochimicu mudernu à grande scala richiede centinaie di millaie di diverse valvole, è l'investimentu in valvule generalmente cuntene da 8% à 10% di l'investimentu tutale in l'equipaggiu.

 

Situazione generale di l'industria di a valvula in a vechja Cina

01 U locu di nascita di l'industria di a valvula in Cina: Shanghai

In l'antica Cina, Shanghai era u primu locu per fabricà valvule in Cina. In u 1902, Pan Shunji Copper Workshop, situatu nantu à Wuchang Road, Hongkou District, Shanghai, hà cuminciatu à fabricà picculi lotti di teapot faucets a manu. U faucet di teapot hè una spezia di cazzo di cobre cast. Hè u primu fabricatore di valvula in Cina cunnisciutu finu à avà. In u 1919, Deda (Shengji) Hardware Factory (u predecessore di Shanghai Transmission Machinery Factory) hà cuminciatu da una piccula bicicletta è hà cuminciatu à pruduce cazzi di rame di diametru chjucu, valvule di globu, valvole di cancellu è idranti di u focu. A fabricazione di valvole di ghisa cuminciò in u 1926, cù una dimensione nominale massima di NPS6 (in pollici, NPS1 = DN25.4). Duranti stu pirìudu, i fabbriche di hardware cum'è Wang Yingqiang, Dahua, Lao Demao è Maoxu anu apertu ancu per fabricà valvole. In seguitu, per via di l'aumentu di a dumanda di valvole di fontaneria in u mercatu, un altru batch di fabbriche di hardware, fabbriche di ferru, fabbriche di fonderia di sabbia (casting) è fabbriche di macchine aperte per fabricà valvole una dopu à l'altru.

Un gruppu di fabricazione di valvule hè furmatu in l'area di Zhonghongqiao, Waihongqiao, Daming Road è Changzhi Road in Hongkou District, Shanghai. À quellu tempu, i marchi più venduti in u mercatu domesticu eranu "Horse Head", "Three 8", "Three 9", "Double Coin", "Iron Anchor", "Chicken Ball" è "Eagle Ball". I prudutti di valvole di ghisa di rame è di ghisa à bassa pressione sò usati principarmenti per e valvole di fontaneria in edifizii è strutture sanitarie, è una piccula quantità di valvole di ghisa sò ancu aduprate in u settore di l'industria tessili ligera. Queste fabbriche sò assai chjuche in scala, cù tecnulugia backward, equipamentu di pianta simplice è pruduzzione bassa di valvula, ma sò u primu locu di nascita di l'industria di valvula in Cina. In seguitu, dopu à a creazione di l'Associazione di Hardware di Costruzzione di Shanghai, sti fabricatori di valve si sò uniti à l'associu unu dopu à l'altru è diventanu u gruppu di l'acqua. membru.

 

02Dui stabilimenti di fabricazione di valvule à grande scala

À l'iniziu di u 1930, Shanghai Shenhe Machinery Factory fabricava valvule di ghisa à bassa pressione sottu NPS12 per l'acqua. In u 1935, a fabbrica hà stabilitu una joint venture cù Xiangfeng Iron Pipe Factory è Xiangtai Iron Co., Ltd. azionisti per custruisce Daxin Iron Factory (u predecessore di Shanghai Bicycle Factory), in 1936 Cumplitu è ​​messu in produzzione, ci sò quasi 100 impiegati. , cù 2,6 zhang impurtati (1 zhang3.33m) torni è equipaghji di elevazione, pruducia principarmenti accessori industriali è minieri, tubi d'acqua di ghisa è valvole di ghisa, a dimensione nominale di a valvola hè NPS6 ~ NPS18, è pò cuncepisce è furnisce set completi di valvole per e piante d'acqua, è i prudutti sò esportati à Nanjing, Hangzhou è Pechino. Dopu chì l'invasori giapponesi "13 d'aostu" occupanu Shanghai in u 1937, a maiò parte di a pianta è l'equipaggiu in a fabbrica sò stati distrutti da u focu di l'artiglieria giapponese. L'annu dopu hà aumentatu u capitale è ripigliò u travagliu. NPS14 ~ NPS36 valvole di ghisa di ghisa, ma per via di a depressione ecunomica, l'affari lenti è i licenziamenti di l'austerità, ùn sò micca stati capaci di ricuperà finu à a vigilia di a fundazione di a Nova Cina.

In u 1935, cinque azionisti, cumpresu Li Chenghai, un omu d'affari naziunale, anu stabilitu cumuna Shenyang Chengfa Iron Factory (u predecessore di Tieling Valve Factory) in Shishiwei Road, Nancheng District, Shenyang City. Riparazione è fabricazione di valvole. In u 1939, a fabbrica hè stata spustata in Beierma Road, Tiexi District per espansione, è sò stati custruiti dui grandi attelli per a colata è a machining. In u 1945, era cresciutu à 400 impiegati, è i so prudutti principali eranu: caldaie à grande scala, valvole di cobre fuse, è valvole di ghisa sotterranea cù una dimensione nominale sottu DN800. Shenyang Chengfa Iron Factory hè un fabricatore di valvule chì lotta per sopravvive in l'antica Cina.

 

03 L'industria di valvula in daretu

Duranti a Guerra Anti-Japanese, assai imprese in Shanghai è altri lochi si trasfirìu à u suduvestu, cusì u numeru di l'imprese in Chongqing è in altri lochi in a zona posteriore hè cresciutu, è l'industria hà cuminciatu à sviluppà. In u 1943, Chongqing Hongtai Machinery Factory è Huachang Machinery Factory (entrambe e fabbriche eranu i predecessori di Chongqing Valve Factory) cuminciaru à riparà è fabricà pezzi di fontaneria è valvole di bassa pressione, chì anu ghjucatu un grande rolu in u sviluppu di a produzzione di guerra in a parte posteriore è a risoluzione civile. valvole. Dopu à a vittoria di a Guerra Anti-Japanese, Lisheng Hardware Factory, Zhenxing Industrial Society, Jinshunhe Hardware Factory è Qiyi Hardware Factory anu aperti successivamente per pruduce petite valve. Dopu à a fundazione di a Nova Cina, sti fabbriche sò stati uniti in Chongqing Valve Factory.

À quellu tempu, certii produttori di valvolein Shanghai si n'andò ancu à Tianjin, Nanjing è Wuxi per custruisce fabbriche per riparà è fabricà valvole. Alcune fabbriche di hardware, fabbriche di tubi di ferru, fabbriche di machini o cantieri navali in Pechino, Dalian, Changchun, Harbin, Anshan, Qingdao, Wuhan, Fuzhou è Guangzhou sò stati ancu impegnati in a riparazione è a fabricazione di alcune valvole idrauliche.


Tempu di post: Jul-21-2022