F4/F5 GGG50 PN10 PN16 Z45X Valvula à saracinesca à flangia cù stelo senza salita, valvula à saracinesca in ghisa duttile à tenuta dolce
Valvula à porta flangiataU materiale include acciaio à u carbone / acciaio inox / ghisa duttile. Mezzi: Gas, oliu di riscaldamentu, vapore, ecc.
Temperatura di u Media: Temperatura Media. Temperatura applicabile: -20 ℃-80 ℃.
Diametru nominale: DN50-DN1000. Pressione nominale: PN10/PN16.
Nome di u produttu: Valvula à saracinesca in ghisa duttile à tenuta dolce cù gambu non ascendente à flangia.
Vantaghju di u produttu: 1. Materiale eccellente, bona sigillatura. 2. Installazione faciule, piccula resistenza à u flussu. 3. Funzionamentu à risparmiu energeticu, funziunamentu di a turbina.
E valvole à saracinesca sò una parte impurtante di diverse industrie, induve u cuntrollu di u flussu di fluidi hè cruciale. Queste valvole furniscenu un modu per apre o chjude cumpletamente u flussu di fluidi, cuntrullendu cusì u flussu è regulendu a pressione in u sistema. E valvole à saracinesca sò largamente aduprate in e pipeline chì trasportanu liquidi cum'è l'acqua è l'oliu, è ancu i gas.
Valvole à saracinesca NRSSò chjamati cusì per via di u so cuncepimentu, chì include una barriera simile à una porta chì si move in su è in giù per cuntrullà u flussu. E porte parallele à a direzzione di u flussu di fluidu sò alzate per permette u passaghju di u fluidu o abbassate per restringe u passaghju di u fluidu. Stu cuncepimentu simplice ma efficace permette à a valvula à saracinesca di cuntrullà efficacemente u flussu è di spegne cumpletamente u sistema quandu hè necessariu.
Un vantaghju impurtante di e valvole à saracinesca hè a so caduta di pressione minima. Quandu sò cumpletamente aperte, e valvole à saracinesca furniscenu un percorsu drittu per u flussu di fluidu, permettendu un flussu massimu è una bassa caduta di pressione. Inoltre, e valvole à saracinesca sò cunnisciute per e so capacità di sigillatura stretta, assicurendu chì ùn si verificanu perdite quandu a valvula hè cumpletamente chjusa. Questu li rende adatti per applicazioni chì richiedenu un funziunamentu senza perdite.
Valvole à saracinesca cù sedile in gommasò aduprati in una larga varietà d'industrie, cumprese u petroliu è u gasu, u trattamentu di l'acqua, i prudutti chimichi è e centrale elettriche. In l'industria petrolifera è di u gasu, e valvole à saracinesca sò aduprate per cuntrullà u flussu di petroliu grezzu è di gasu naturale in e pipeline. L'impianti di trattamentu di l'acqua utilizanu valvole à saracinesca per regulà u flussu d'acqua attraversu diversi prucessi di trattamentu. E valvole à saracinesca sò ancu cumunemente aduprate in e centrale elettriche, chì permettenu u cuntrollu di u flussu di vapore o di refrigerante in i sistemi di turbine.
Mentre chì e valvole à saracinesca offrenu parechji vantaghji, anu ancu certe limitazioni. Un svantaghju maiò hè chì funzionanu relativamente lentamente paragunatu à altri tipi di valvole. E valvole à saracinesca richiedenu parechji giri di u volante o di l'attuatore per apre o chjude cumpletamente, ciò chì pò piglià assai tempu. Inoltre, e valvole à saracinesca sò suscettibili à danni per via di l'accumulazione di detriti o solidi in u percorsu di flussu, pruvucendu l'intasamentu o u bloccu di a saracinesca.
In riassuntu, e valvole à saracinesca sò una parte impurtante di i prucessi industriali chì necessitanu un cuntrollu precisu di u flussu di fluidu. E so capacità di sigillatura affidabili è a so caduta di pressione minima a rendenu indispensabile in diverse industrie. Ancu s'elle anu certe limitazioni, e valvole à saracinesca cuntinueghjanu à esse largamente aduprate per via di a so efficienza è efficacia in a regulazione di u flussu.